عکس| سرویس های بهداشتی کثیف و ناپاک در امامزاده های پایتخت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
عکس| سرویس های بهداشتی کثیف و ناپاک در امامزاده های پایتخت

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که متولی رسیدگی و مراقبت از بقاع متبرکه امامزادگان است به طور سلیقه ای و کیلویی مدیریت می شود. اگر امامزاده ای در بالای شهر و باکلاس بود و رقبه داش خوب به آن رسیدگی می شود و اگر در جنوب شهر یا منطقه پرتی باشد توجهی به آن نمی شود. یکی از این امامزاده ها بی بی زبیده در شهرستان ری است.

سرویس های بهداشتی این امامزاده آنقدر کثیف است که زائران نجس و ناپاک می شوند و کلی لعنت و نفرین راهی تالار و کاخ اوقاف کشور می شود.

true
true
true
true
  1. محمد

    شهرری خودش دارای اداره اوقاف مستقل هست و امام زادگان پایتخت نیستند.محل دریافت و کارکردهای عمرانی برای امام زادگان از کمک های مردمی براساس نیات خیر ونذرها هست.این یکطرف قضیه وطرف دیگر اداراجات هستند.که در اینجا همانطور که در بالا ذکر شد ری دارای اداره مستقل هست آن هم سالهای سال هست.‌ولی به علت اینکه ری شورا و شهرداری مستقل ندارد اداراجات ری هم الخصوص اداره اوقاف ری چارت سازمانی محکمی ندارد.ووقتی به این شکل اداره شود خوب معلوم هست سایر موارد ومشکلاتی که با آن سرو کار دارد دیده نمیشود.ووقتی دیده نشود.بودجه و اعتبار و درآمدی هم برای آن هم هیچ وقت خدا درنظر نخواهد گرفت.پس ریشه اصلی این امر استقلال مدیریتی کامل از تهران بزرگ هست وبس‌

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false