«سید محمد خاتمی» یک پدرخوانده قدرت طلب و دیکتاتور سیاسی است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«سید محمد خاتمی» یک پدرخوانده قدرت طلب و دیکتاتور سیاسی است

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سید هادی کسایی زاده سردبیر سابق روزنامه صدای اصلاحات می گوید: چون سید محمد خاتمی ارتباطی با عموم و آحاد مردم در سراسر کشور ندارد و اظهارات و خبرهایش از طرق رسانه های زرد اصلاح طلب یا کانال های غیر رسمی منتشر می شود مردم شناخت درستی از او ندارند و تصور می کنند سید محمد خاتمی همان رئیس جمهور خندان سال 1377 است در حالی که او تغییر کرده است.

بعنوان یک روزنامه نگار می گویم که اگر خاتمی را پدرخوانده قدرت طلب و دیکتاتور و خودخواه سیاسی ندانم عذاب وجدان می گیرم. چه کسی می تواند ادعا کند که خاتمی هیچ دخالتی در انتصابات دولت حسن روحانی ندارد؟ آیا خود حسن روحانی و وزرایش و استاندارانش می توانند دست روی قرآن بگذارند و قسم بخورند که بخشی از بدنه دولت را با واسطه یا غیر واسطه از سوی سید محمد خاتمی منصوب نکردند؟

این ها را می گویم چون امروز جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون مستقلان ولایی گفته است خاتمی از محمود احمدی نژاد خیلی بهتر و ولایتمدار تر و انقلابی تر است. بعد از شنیدن این خبر واقعا خنده ام گرفت چون به اعتقاد من محمود احمدی نژاد نسبت به سید محمد خاتمی خیلی سرتر است. خاتمی اگر امروز رئیس جمهور بود منفورترین فرد در کشور محسوب می شد چون رسانه و فضای مجازی و فضای عمومی جامعه بسیار با دهه 70 متفاوت است. همین لابی گری ها و زورگویی ها و پدرخواندگی ها مشتی نشانه خروار است.

بعنوان یک روزنامه نگار وقتی می فهمم خاتمی و اطرافیانش چطور دستی بر انتصابات دولتی دارند برای این کشور تاسف می خورم. آنها قسم حضرت عباس هم بخورند همچنان دیکتاتور و منفعت طلب خواهند بود. این حرف های من را ثبت کنید یک روز به آن می رسید.

او اگر واقعا دلش برای کشور و مردم می سوخت در این سالها می توانست کلی راهنمایی و طرح و برنامه و ایده در قالب نامه سرگشاده یا محرمانه بدهد اما سکوت کرد… چرا؟ خاتمی چرا صبر کرد دولت حامی او بر قدرت سوار شود و از بدنه دولت سهم داشته باشد؟ می خواست سهم حامیانش را بدهد؟ او چند فرماندار حامی خود دارد؟ چند وزیر؟

سید محمد خاتمی با همه افتخارات و خاطرات و آرایش و پیرایشی که دارد و خود را سلطان اصلاحات می داند ته ته ته تهش اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان تهران عصاره تفکر و دیدگاه و سواد او و سیاستش هستند و این یعنی اوج بیسوادی خاتمی که عملا اصلاحات را خودش با دست خودش نابود کرد. ……… دیگر حرفی برای گفتن ندارم

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false