راهنمای کاربردی خرید شیر توالت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
راهنمای کاربردی خرید شیر توالت

زمانی که در حال بررسی مراکز خرید و یا فروشگاه آنلاین شیرآلات هستید، مهم ترین نکته ای که در کنار قیمت شیر دستشویی باید نظر شما را جلب کند، کیفیت و استاندارد بودن یک شیر توالت خوب است. دقت کردن به ویژگی های ظاهری درکنار ویژگی های فنی می‌تواند خیال شما را از خرید بهترین شیر توالت آسوده کند.

قیمت شیر توالت

با توجه به پیشرفت های اخیر دنیای شیرآلات بهداشتی، انواع شیر توالت در بازار و فروشگاه های اینترنتی شیرآلات عرضه می شود. قیمت انواع شیر دستشویی متفاوت است و با توجه به عواملی مانند وزن، رنگ، جنس، نوع آبکاری، گارانتی و … تعیین می شود.

شیر توالت یا شیر مخلوط توالت، علاوه بر جنبه کاربردی، در دکوراسیون سرویس حمام و دستشویی نیز تأثیر زیادی دارد. هر یک از مدل های مختلف شیر دستشویی با توجه به قابلیت های خاص خود، برای کاربرد منحصر به فردی مناسب تر است. شیر توالت ممکن است از نوع اهرمی و یا کلاسیک باشد. دما و فشار جریان آب در شیر اهرمی توالت به وسیله یک دسته اهرمی کنترل می شود که نسبت به کنترل آب به واسطه دسته های پیچی در مدل های کلاسیک، سهولت بیشتری دارد. قیمت شیر اهرمی توالت نیز نسبت به قیمت شیر دستشویی با دستگیره های پیچی تنوع بیشتری دارد. شیرآلات دستشویی ممکن است بر روی دیوار و یا در داخل دیوار نصب شوند. شیر توالت توکار که ساز و کار آن داخل دیوار قرار می گیرد، ظاهری خلوت و بسیار مدرن به فضای دستشویی می بخشد.

ویژگی‌های ظاهری شیر توالت خوب

یکی از ویژگی‌هایی که اکثر افراد و به خصوص خانم‌ها به دنبال آن هستند، طرح زیبا و خاصی است که می توانید در محصولات بعضی برندهای معتبر تولید کننده شیرآلات ببینید. در واقع طراحی منحصر به فرد به یکی از حوزه های رقابتی در تولید شیرآلات بهداشتی تبدیل شده است. در نتیجه با توجه به تنوعی که در بازار شیرآلات وجود دارد عجله نکنید و پس از بررسی مدل های متفاوت در مورد خرید شیرآلات تصمیم گیری کنید. اگر طرح خاصی را دیدید که به ظاهر آن علاقه داشتید، حتما پیش از خرید و در مراحل بعد از کیفیت آن هم مطمئن شوید. طراحی خاص در دکوراسیون سرویس بهداشتی شما نقش بسیار مهمی را بازی می کند و ظاهری بسیار جذاب به دستشویی شما می بخشد.

ویژگی‌های فنی شیر توالت خوب

  • جنس شیر توالت: یکی دیگر از نکاتی که باید در زمان بررسی ویژگی های فنی شیرتوالت به آن توجه کنید، جنس شیر توالت است. بهترین جنس شیرآلات بهداشتی، آلیاژ شمش برنج است که درصد زیادی از آن را مس و روی تشکیل می دهد. دقت داشته باشد میزان سرب موجود در این آلیاژ باید کمتر از ۲٫۵ درصد باشد تا مشکلی برای سلامتی کاربران ایجاد نکند. اغلب شیرآلات بهداشتی از آلیاژ شمش برنج تولید می شوند و برای همین است که سالیان سال با وجود استفاده هر روزه دوام می آورند.
  • کارتریج شیر توالت: از دیگر فاکتورهای مهمی که برای خرید شیر توالت خوب این روزها بسیار به آن توجه می‌شود، کارتریج است. کارتریج نقش مهم‌ترین قطعه در شیرآلات اهرمی را بازی می‌کند. کارتریج خوب کارتریجی است که تست های کیفیت بر روی آن انجام شده باشد و در برابر فشار استاندارد مقاومت کافی داشته باشد.

یک شیر توالت فلت

دیگر ویژگی‌های شیر دستشویی خوب

در حال حاضر تعداد زیادی برند به تولید شیرآلات بهداشتی ایرانی مشغول هستند. هر کدام از این برندها فرایند کاری مختص به خود را دارند. تعدادی از این برند ها به تولید شیرآلات بهداشتی می پردازند و تعدادی به مونتاژ شیرآلات بهداشتی تولید شده توسط سایر برند ها. طبیعتاً کیفیت انواع شیرآلت امتفاوت است. در صورت امکان بهترین کاری که می توانید انجام دهید صحبت با دوستان و آشنایانی است که قبلا تجربه استفاده از محصولات برندی خاص را دارند و شما به نظر آن ها در مورد کیفیت کالای مورد نظرتان اطمینان دارید. علاوه بر این نکته مهم در این میان گارانتی معتبر است که باید به خریدار ارائه شود. پس اگر شیرآلاتی را پسند کردید که گارانتی معتبر نداشت، بهتر است از خرید آن منصرف شوید.

امروزه تنوع گسترده ای از مدل های شیر دستشویی، از شیر اهرمی توالت تا شیرآلات کلاسیک در بازار موجود است که هر یک می تواند به صورت روکار و یا توکار نصب شود. علاوه بر این، عواملی مانند گارانتی، رنگ، جنس و… نیز در انتخاب شیر مخلوط توالت مؤثر هستند. با توجه به این تنوع، خرید از میان انواع شیر دستشویی ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد. یک راهنمای خرید شیر دستشویی با فراهم آوردن اطلاعات کافی در مورد عوامل مهم در زمان خرید شیر توالت، فرایند انتخاب بهترین شیر توالت را ساده می کند.

شیر توالت تیدا: بهترین شیر توالت ایرانی

آیا یک راهنمای خرید شیر توالت کاربردی است؟

یکی از اولین مسائلی که ممکن است اعتماد کاربران به راهنمای خرید شیر توالت را تحت تأثیر قرار دهد،  بحث کاربردی بودن آن است. یک راهنمای خرید شیرآلات کاربردی باید جامع و تخصصی باشد. راهنمای خرید در واقع چک لیستی از موارد قابل توجه جهت انتخاب بهترین شیر توالت فراهم می آورد که در صورت نبودنش ممکن است فاکتورهای مهمی فراموش شوند. همچنین بهتر است نکات هر راهنمای خرید شیرآلاتی را نپذیرید و بیشتر به دنبال نکاتی باشید که توسط متخصصی حوزه شیرآلات بهداشتی نوشته شده است. شیرآلات کاویان هم افزا یکی تولیدکنندگان شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است که فاکتورهای مهم در زمان انتخاب بهترین شیرآلات را به صورت تخصصی و کاربردی بررسی کرده است.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false