درگیری شدید در اردوگاه اصلاح طلبان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
درگیری شدید در اردوگاه اصلاح طلبان

پایگاه خبری جامعه خبر|یادداشت| 4 جبهه مستقل اصلاح طلبان که ۲ اردوگاه علنی و دو اردوگاه به طور زیر زمینی فعالیت دارند با چالش جدی دیدگاه در آینده سیاسی ایران و انتخابات روبرو شده اند. گروه اول معتقدند که مردم دیگر به اصلاحات اعتنایی ندارند و حنای این دیدگاه برای مردم رنگی ندارد و لیست بازی یک شوخی شده چون شورای شهر تهران و نمایندگان تهران در مجلس آبرویی برای لیست باقی نگذاشتند.

گروه دوم می گویند اینطور نیست و باید بتوانیم به هر قیمتی شده حتی شده …. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قدرت را به دست بگیریم و میدان را خالی نکنیم حتی شده چالش های اجتماعی ایجاد کنیم. حتی به مردم گفته شود در انتخابات حضور پیدا نکنند. اما دو گروه زیر زمینی اصلاح طلبان که برخی از آنها از چهره های رسانه ای هم هستند به دنبال حفظ صندلی و حتی لابی با تیم و گروه برنده انتخابات آتی هستند. آنها هم قسم شدند و معتقدند که فرقی ندارد اصلاح طلبان یا اصولگرایان به قدرت برسند مهم این است که ما در قدرت باشیم و پرچم اصلاحات بلند باشد.

دعوای موسوی لاری و سعید حجاریان بخشی از درگیری های دیدگاهی میان این گروه ها است که رسانه ای شده است. موسوی لاری از اصلاح طلبان بی تاثیر در توسعه کشور گفته است: جای تردید ندارد که اصلاح‌طلبان در دوره آینده با مشکل جدی تفاهم با مردم روبه‌رو هستند، ولی اینکه تفاهم با مردم شدنی است یا نه، قطعاً ممکن است ولی به این شرط که مسیر را به‌گونه‌ای اصلاح کنیم که با مردم همراه باشیم.

حجاریان معتقد است: با فشار از پایین می‌توان کفه را به نفع اصلاحات سنگین کرد اما مشکل آن است، در پایین کاری صورت نمی‌گیرد و انتظار می‌رود بالا خود به خود اصلاح شود. حجاریان طعنه ای هم به دخالت رهبری بر اساس قانون در حکومت زده و با چند مثال از محمدرضا شاه و سایر حکومت های ایران گفته که نباید دخالت کنند. حجاریان در لفافه از مردم خواسته فشار بیاورند تا اصلاحات دوباره پیروز میدان باشد.

وضعیت نارنجی در تیم اصلاح طلبان به صدا درآمده و گروهی از آنها تا مرحله تخریب جایگاه رهبری و حتی نظام برای موفقیت در انتخابات و داشتن رای های همیشه خاموش پیش می روند چون بای را باخته می بینند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false