خرید و فروش رمز ارز و کلاهبرداری ۴ میلیاردی در زندان | شهرام جزایری دوباره محاکمه می شود؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خرید و فروش رمز ارز و کلاهبرداری ۴ میلیاردی در زندان | شهرام جزایری دوباره محاکمه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری  جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده (خبرنگار ضدفساد) نوشت: ۱۳سال زندان و رد مال ۴۸ میلیون دلار و همچنین جریمه ۹۷ میلیون دلاری به اتهام ۱- تحصیل مال از طریق نامشروع ۲- پرداخت رشوه به دفعات و به افراد مختلف ۳- تحصیل معافیت از خدمت نظام وظیفه عمومی به صورت متقلبانه ۴- اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی ۵- تصرف غیرمجاز در اموال و وجوه توقیف شده ۶- خروج غیرمجاز از مرزهای کشور برای پسرک ۲۲ ساله تهرانی کافی نبود و دوباره دست به فرار غیرقانونی از مرز زد و همانند فیلم های هالیودی او را در کانتینر حمل عدس  در سن ۴۴ سالگی در مرز بازرگان دستگیر کردند تا برای ۷ سال دیگر در زندان ادامه زندگی دهد.

اما انگار حاشیه های شهرام جزایری تمامی ندارد و حتی در زندان تهران بزرگ (فشافویه) هم اقدامات خاص او ادامه دارد. آخرین تصاویر او را شخصا در حین سیخ زدن چنجه با دوستش (پیمان مندنی پور از سرمایه گذاران شرکت هفت تپه) در زندان تهران بزرگ منتشر کردم اما همین دوست عزیز هم از شهرام جزایری رو دست خورد چراکه پرونده جدیدی علیه شهرام جزایری به اتهام کلاهبرداری تشکیل شده است.

پیمان مندنی پور مدعی شده است: اسفند ماه سال ۱۳۹۹ که اوج  رفاقت با شهرام جزایری را در زندان شماره ۵ فشافویه داشتم و با پیشنهاد او اقدام به سرمایه گذاری و خرید توکن پاور کش power cash کردم. همچنین به اصرار او  تعداد ۲۰۰۰۰۰هزار پاور کش را به مبلغ ۴٫۴ میلیارد تومان از خود او خریدم. از این مبلغ ۲٫۶ میلیاردتومان نقدی و الباقی به صورت چک تسویه شد. اگر به اسناد و حساب بانکی (بانک سرمایه) مراجعه کنید این مبالغ به حساب مهشید غلامی و رقیه پولادوند واریز شده که همسر و مادرهمسر شهرام جزایری هستند.

به گفته پیمان مندنی پور قرار بود این پول ۴ برابر شود اما نابود شد و امروز شهرام جزایری به من بدهکار است.

برای همین شکوائیه ای با کد رهگیری ۱۴۰۰۲۲۰۴۷۰۱۶۳۸۱۲ به دادگاه عمومی و انقلاب بخش فشافویه تهران ارسال کردم که در حال بررسی است. جالب اینجاست که پیمان مندنی پور پس از مدتی متوجه می شود که توکنی که بعنوان رمز ارز در دست دارد پشتوانه ای نداشته و کلاه سرش رفته است.

**فایل صوتی ارسال شده از درون زندان از سوی شهرام جزایری به پیمان مندنی پور هم بندی او درون زندان (او تخت پایین بوده و دیگری تخت بالا)

 

 

 

*زندان یا دانشگاه جرائم؟

سوال این است چطور زندانیان لاکچری در زندان تهران بزرگ به راحتی تلفن همراه و اینترنت در اختیار دارند که می توانند پاورکش خرید و فروش کنند؟ آیا کسی متوجه می شود و باور پذیر است یک زندانی از درون زندان کلاهبرداری یا سوء استفاده کند؟ آیا کسی باور می کند؟ این فایل صوتی نشان می دهد که شهرام جزایری امکانات بسیاری در زندان دارد چرا که زمان دستگیری او چیزی به نام رمز ارز وجود نداشته و حالا او متخصص در این امور است تا جائیکه خرید و فروش چند میلیاردی در زندان دارد.

انگار باید یک بازتعریفی در زندانبانی ایران رخ دهد. من بعنوان خبرنگار در بدترین شرایط در همین تهران بزرگ محبوس بودم و بدون توجه به جرم (تیترنویسی و ضدفساد بودن) و جایگاه خبرنگاری همانند یک قاچاقچی با من برخورد شد اما افراد دیگر که وضع مالی بهتری دارند شرایط هزار برابر بهتر از سایر زندانیان خواهند داشت. آیا این زندان اسلامی است؟ آیا عدالت برقرار است؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخوانید: روایت ۱۲۰ساعت بازداشت و زندان خبرنگارضدفساد| رئیس قوه قضائیه بخواند!

روایت ۱۲۰ساعت بازداشت و زندان خبرنگارضدفساد| رئیس قوه قضائیه بخواند!

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false