خرید قسطی دوربین   - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خرید قسطی دوربین  

 علاقه‌مند به عکاسی هستید؟ یا به عنوان یک عکاس حرفه­ای فعالیت می­کنید؟ در هر صورت نیاز به یک دوربین حرفه­ای و باکیفیت خواهید داشت. دوربین عکاسی عضو جدایی‌ناپذیر هر شخص عکاس است. قیمت بالای این دوربین­ها در بازار باعث شده تا بسیاری از هنرمندان و علاقه­مندان به این رشته از خرید آن منصرف شوند. دوربین­های عکاسی محصولات وارداتی هستند و به‌تبع قیمت بالایی دارند. اما ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم و آن خرید دوربین به صورت قسطی است. تعجب نکنید، از این پس شما می­توانید به آسانی در بای قسط هر دوربینی را که می­خواهید به صورت اقساط خریداری کنید. خرید قسطی دوربین عکاسی شما را به رویاهای رنگارنگتان خواهد رساند و می­توانید تصاویر خارق‌العاده‌ای را با آن ثبت کنید. وقت آن رسیده که دوربین دلخواه خودتان را داشته باشید و از پشت لنزهای آن جهان اطراف را ببینید. این فرصت را از دست ندهید.

آیا خرید قسطی دوربین عکاسی امکان پذیر است؟

 قرار نیست یک عکاس حرفه­ای باشید تا دوربین بخرید. شما برای ثبت لحظات زیبایی زندگی­تان، بزرگ شدن هر لحظه فرزند دلبندتان یا حتی عکاسی از محصولاتی که در پیچ فروشتان قرار می­دهید و… به یک دوربین نیاز دارید. قیمت بالای دوربین­های عکاسی نباید شما را از خرید منصرف کند. شما می­توانید به راحتی با خرید اقساط آن را تهیه کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی صاحب یک دوربین عکاسی حرفه­ای شوید. این یک پیشنهاد اقتصادی هم برایتان خواهد بود.

اگر بخواهید خودتان پول­هایتان را پس‌انداز کنید تا خرید نقدی انجام دهید، با توجه به تورم و نوسانات بازار باید منتظر بالارفتن قیمت دوربین­ها باشید. اما اگر امروز خریدتان را به صورت اقساط انجام دهید، می­توانید با قیمت ارزان­تری بخرید و در ماه­های آینده آن را پرداخت کنید. این فرصت را از دست ندهید و به راحتی لحظات دل‌انگیز را ثبت کنید.

شرایط خرید قسطی دوربین عکاسی

خرید قسطی دوربین به واسطه چک انجام می­شود. شما باید دسته چک داشته باشید تا بتوانید خریدتان را انجام دهید. نگران نباشید اگر چک ندارید می­توانید به آسانی از بانک دریافت کنید. شرایط خرید اقساط دوربین در بای قسط بسیار ساده و راحت است. شما  می­توانید خرید دوربین عکاسی حرفه ای مدنظرتان را هم به صورت اقساط از بای قسط داشته باشید. کافی است مدارک زیر را آماده کنید:

1- کپی شناسنامه و کارت ملی

البته اگر خرید خود را به صورت آنلاین انجام می­دهید، تصویر شناسنامه و کارت ملی هم کفایت می­کند. شناسنامه و کارت ملی باید متعلق به فرد خریدار یعنی فرد صاحب چک باشد.

2- چک صیادی

شما باید چک صیادی یا همان چک بنفش داشته باشید.

3- اعتبار سنجی آیس

این اعتبارسنجی را باید از سامانه اعتبارسنجی آیس دریافت کنید که حساب بانکی شما را از نظر اعتبار و چک­های برگشتی و… بررسی می­کند.

4- گواهی کد پستی

برای گواهی کد پستی هم می­توانید به سایت تاییدیه کد پستی مراجعه کنید.

5- گواهی ثنا

این یک برگه است که گواهی می­دهد شما در سامانه ثنا ثبت‌نام کرده­اید. در صورتی که هنوز در این سامانه ثبت‌نام نکرده­اید می‌توانید همین امروز اقدام نمایید.

6-  پرینت گردش حساب

این پرینت را باید از بانک دریافت کنید و باید متعلق به حساب متصل به چک باشد. پرینت گردش حساب 3 ماهه برای خرید قسطی دوربین کفایت خواهد کرد.

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای

دوربین­های عکاسی توسط برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه می­شوند. اگر قصد خرید دوربین عکاسی حرفه‌ای را دارید باید خودتان را برای قیمت­های بالا آماده کنید. خرید دوربین عکاسی قسطی به‌تبع قیمت ارزان­تری برایتان به همراه خواهد داشت. چون که یکجا پرداخت نمی­کنید و پرداخت با مبالغ کم هم زیاد به چشمتان نخواهد آمد. قیمت دوربین عکاسی هرچقدر هم که باشد، می­توانید از بای قسط به صورت اقساط آن را تهیه کنید.

دیگر نیاز نیست تمامی مبلغ آن را به صورت نقد پرداخت کنید. به این نکته مهم هم توجه کنید که فروش اقساطی دوربین بای قسط بدون محدودیت انجام می­شود. یعنی شما در هر جای ایران که باشید و هر مدل دوربینی را که بخواهید می­توانید به راحتی تهیه کنید.

دوربین عکاسی حرفه ای چی بخریم؟

خرید قسطی دوربین هم چالش­های مختص خود را دارد. تنوع محصولات بسیار زیاد است و به همین علت انتخاب برایتان دشوار می­باشد. علاوه بر مدل دوربین­ها، برندهای سازنده متفاوتی هم وجود دارد که باید از بین آن­ها انتخاب کنید. اما ما به شما توصیه می­کنیم برای  خرید دوربین عکاسی حرفه‌ای به سراغ برندهای حرفه­ای هم بروید.

برندهای نام آشنا که اعتبار آن­ها در کیفیت تولیداتشان اثبات شده است و هیچ نگرانی نخواهید داشت. درست است که قیمت آن­ها بیشتر خواهد بود اما در عوض یک‌بار برای همیشه خرید می­کنید و خرید قسطی هم بار سنگینی هزینه آن را از دوشتان خواهد برداشت. یک‌بار بخرید، اما بهترین را بخرید. از برترین برندهای تولید کننده دوربین عکاسی که می­توانید از میان آن­ها انتخاب کنید می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- کانن

2- سونی

3- نیکون

توجه داشته باشید که هر یک از این برندهای دوربین­های عکاسی حرفه­ای با مدل­ها و مشخصات مختلف ارائه می­کنند که باید از میان آن­ها هم انتخاب کنید. برای کسب مشاوره و انتخاب بهترین نمونه می­توانید با کارشناسان بای قسط در ارتباط باشید.

نکات مهم در هنگام خرید قسطی دوربین عکاسی

در خرید قسطی دوربین عکاسی هم باید به یک سری نکات توجه کنید. تنها برند و مدل آن کافی نیست. شاخص­ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید، عبارت‌اند از:

1- متناسب با نیاز شما باشد

در دنیای عکاسی هزاران مدل دوربین وجود دارد. اما همه آن­ها برای نیاز شما مناسب نیست. دوربین را برای عکاسی در آتلیه می‌خواهید یا برای تفریح؟ به صورت حرفه­ای عکاسی می­کنید؟ در شب می­خواهید لحظات را ثبت کنید یا صبح؟ و… همه این فاکتورها را باید بررسی کنید و سپس بهترین نوع را انتخاب کرده و قسطی بخرید.

2- ضمانت‌نامه و گارانتی داشته باشد

خرید قسطی دوربین هم مانند خرید نقدی باید دارای ضمانت و گارانتی باشد. وجود این برگه به شما اطمینان می­دهد که می‌توانید از خدمات پس از فروش آن در صورت آسیب به دوربین و بروز هر نوع مشکلی استفاده کنید.

3- قیمت مناسب

درست است که خرید قسطی دوربین برایتان مقرون‌به‌صرفه خواهد بود، اما باید به فکر پرداخت اقساط آن هم باشید. اگر بودجه کافی ندارید به سراغ مدل­های گران قیمت نروید. سعی کنید یک انتخاب ایده­آل با سرمایه خریدتان داشته باشید تا برای پرداخت اقساط با مشکلی مواجه نشوید.

جمع بندی

بای قسط بستری مناسب برای خرید قسطی دوربین را برای شما عزیزان فراهم کرده است. کافی است مدل دوربین را انتخاب کنید و با آماده کردن مدارک مورد نیاز، آن را برای خودتان بخرید. دیگر خرید دوربین یا تعویض مدل قدیمی با نمونه­ های امروزی یک رویایی دست‌نیافتنی نیست. ناگفته نماند که فروش و خرید قسطی به این معنی نیست که محصولات بی‌کیفیتی هستند. بلکه باکیفیت‌ترین دوربین­های عکاسی را با بهترین شرایط و قیمت در اختیار شما خریداران عزیز قرار می­دهیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false