حناچی: باید روی جاذبه‌های شهر سرمایه گذاری کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
حناچی: باید روی جاذبه‌های شهر سرمایه گذاری کرد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر پیروز حناچی، شهردار تهران در بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز در جمع خبرنگاران گفت: نشاط بخشی از زندگی شهری است. ایجاد بخشی از نشاط شهری وظیفه معاونت اجتماعی شهرداری تهران است که برای آن برنامه هم دارد. این برنامه ها مبتنی بر آیین و فرهنگ و تاریخ ما طراحی شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته ما تنها در همین مکان نوروزگاه داشتیم اما امسال به صورت موازی در چند بخش دیگر هم این نوروزگاه‌ها برگزار می‌شود و شاهد برپایی ۴۰ نوروزگاه در سراسر پایتخت هستیم.

حناچی در پاسخ به این پرسش که این نوروزگاه‌ها چه قدر می‌تواند در جذب گردشگر موثر باشد توضیح داد: نوروزگاه‌ها از جاذبه های یک شهر هستند، به هرحال مردم و گردشگران شهر را به‌دلیل جاذبه هایش به عنوان مقصد انتخاب می‌کنیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه باید روی این جاذبه‌ها سرمایه گذاری کرد، افزود: تهران جاذبه‌های بسیاری دارد و معرفی و تقویت آن‌ها می‌تواند تهران را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری مطرح کند.

وی در پایان کفت: سال گذشته تنها در یک نقطه نوزوزگاه برپا بود اما امسال از تمام نقاطی که جاذبه داشتند استفاده کردیم تا میزبانی شایسته برای گردشگران باشیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false