«جامعه خبر» رسانه ای کرد| رستوارن گران فروش لاکچری 20 میلیون تومان جریمه شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«جامعه خبر» رسانه ای کرد| رستوارن گران فروش لاکچری 20 میلیون تومان جریمه شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر پس از رسانه ای شدن گران فروشی رستوران لاکچری در تهران در سایت خبری جامعه خبر سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با انتشار یک گزارش خبری در روز شنبه (13 بهمن ماه سال جاری) در مورد گرانفروشی یک رستوران در الهیه تهران، موضوع به اداره کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان گزارش و با هماهنگی های انجام شده، گشت مشترک تعزیرات با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد.

وی افزود: براساس گزارش بازرسان حاضر در گشت مشترک، این رستوران در طی یک هفته کاری گرانفروشی به مبلغ 203 میلیون ریال انجام داده است.

رایگانی تصریح کرد: این مبلغ گرانفروشی مربوط به غذاهای فیله استیک گوساله، شیشلیک، خوراک جگر، دنده گوساله تنوری، استیک، سوپ روز و غذای ویژه این رستوران بوده است.

وی با بیان این مطلب که پرونده این تخلف در شعبه تعزیرات حکومتی تشکیل و در حال رسیدگی است، تصریح کرد: به تمامی افزاد سودجو و متخلفانی که به بهانه های مختلف از جمله افزایش قیمت گوشت، اقدام به تغییر قیمت غذاهای خود و گرانفروشی می کنند؛ هشدار می دهیم که منتظر حضور گشت های مشترک و برخورد با تخلفاتشان باشند.

گفتنی است، سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات بوده اما بر اساس قانون در موراد ضرورت با برگزاری گشت مشترک با همراهی بازرسان دستگاه های نظارتی اقدام به برخورد با تخلفات در محل می کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false