«تبلیغات اسلامی» در پیاده روی اربعین بودجه ندارد| تبلیغات «زولا» بخشی از اسلام است؟! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«تبلیغات اسلامی» در پیاده روی اربعین بودجه ندارد| تبلیغات «زولا» بخشی از اسلام است؟!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر حجت الاسلام محمد قمی، در همایش بین المللی فعالان اربعین حسینی که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم امام رضا (ع) برگزار شد، گفته است: هیچ بودجه‌ای برای اربعین تعریف نشده و باید با معنویت به این زیارت رفت، در واقع بحث مالی مطرح نیست، سال گذشته بودجه در این بخش صفر بود و در حال حاضر با توجه به حساسیت وضعیت اقتصادی بودجه به زیر صفر رسیده است.
اظهارات این مدیر جوان سازمان تبلیغات اسلامی در حالی است که سالانه صدها میلیون تومان هزینه خبرگزاری مهر و سایت های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی می شود در حالی که هیچ ارتباطی با اسلام و تبلیغات اسلامی ندارد. اگر سری به خبرگزاری مهر بزنید تبلیغات اسلامی را می توانید لمس کنید از تبلیغات استخرو سونا و غذاهای لذیذ و لاکچری تا بازی زولا که آفت نوجوانان ایرانی شده است.
تاسف بار است که سازمان تبلیغات اسلامی با هزینه بیت المال مسلمین و آیین نامه اجرایی و تاسیس و اهدافی که دارد به دلیل عدم نظارت ها کارش به آن رسیده از هر راهی درآمد کسب کند. چه کسی و کدام فتوا و قانون گفته سازمان تبلیغات اسلامی باید با خبرگزاری مهر و سایر سایتهایش از هر راهی هر تبلیغاتی انجام دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false