معاون سپاه: حاج قاسم فردی متدین، مخلص، متوکل، مردم‌دار و ولایت‌مدار بود| بوسه سردار بر دستان پدران شهید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
معاون سپاه: حاج قاسم فردی متدین، مخلص، متوکل، مردم‌دار و ولایت‌مدار بود| بوسه سردار بر دستان پدران شهید

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سردار پاسدار عباس نیلفروشان، در مراسم یادواره شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در مسجد جامع نبی اکرم خاور شهر از توابع شهرستان ری برگزار شد متوقف کردن جبهه مقاومت را دلیل اصلی ترور حاج قاسم بیان کرد و گفت: آنها غافل از این بودند که شهید حاج قاسم سلیمانی از سردار قاسم سلیمانی خطرناک‌تر شد و از ایران اسلامی، موشک‌های قهر و غضب و انتقام عین‌الاسد قلب فتنه را در منطقه کوبید و هیمنه رژیم آمریکا که تاکنون هیچ کشوری مستقیم یارای درگیری با آن را نداشت، از هم پاشید.

وی با بیان اینکه پس از شهادت حاج قاسم، نیروهای مقاومت در عراق با سرعت بیشتری بر باقیمانده نیروهای متجاوز آمریکا تاختند، افزود: فضاحت فرار آمریکا از افغانستان در طول تاریخ سابقه ندارد. هیچ آمریکایی نیست که از فرار این‌گونه سربازان آمریکایی شرمنده و سرافکنده نباشد؛ ارتشی که بیش از 200 هزار نفر را برای حفظ منافع آمریکا در افغانستان ساماندهی کرده بود، در مقابل اشغال کابل یک ساعت هم تاب‌آوری نداشت، تجهیزات را گذاشت و فرار کرد.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا امروز هیچ راهی جز ترک و فرار از منطقه ندارد، گفت: در غیر این صورت فرزندان انقلابی و تربیت‌یافتگان حاج قاسم با خشم و غضب خود آنها را خارج می‌کنند. حاج قاسم در میان ماست و اطمینان می‌دهم که تربیت‌یافتگان او در آینده‌ای نه چندان دور در کوچه پس کوچه‌های اورشلیم، بیت‌المقدس و تل‌آویو این جنایتکاران صهیونیست را از سوراخ‌هایشان بیرون می‌کشند و انتقام خون جوانان، کودکان و دختران و مادران فلسطینی را خواهند گرفت.

وی با طرح این پرسش که چه شد حاج قاسم سلمانی، سردار جبهه‌های مقاومت و سید و سالار شهیدان مقاومت از روستای قنات‌ملک، کانون توجه جهان شد؟ توضیح داد: حاج قاسم فردی متدین، مخلص، متوکل، مردم‌دار و ولایت‌مدار بود. او چنان توکلی به خدا داشت که گویی خدا را در کنار خود حس می‌کرد. با توکل، شجاعت، تدبیر و خلوص نیتی که داشت، خداوند درهای حکمت را به قلب و از قلب به زبان او جاری کرده بود و این‌گونه بود که هر کجا وارد می‌شد، خطوط دشمن را در هم می‌ریخت.

در این مراسم از خانواده های محترم شهدا تجلیل شد و سردار نیلفروشان بر دستان پدران شهید بوسه زد.

 

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false