«بنیاد شهید» سلطان پتروشیمی| حقوق های 40 میلیون تومانی و دستان خالی جانبازان سردشتی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«بنیاد شهید» سلطان پتروشیمی| حقوق های 40 میلیون تومانی و دستان خالی جانبازان سردشتی

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مهدی عیسی‌زاده نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت سخت جانبازان در کشور گفت: بنده بیشتر از هرکسی می‌توانم جانبازان مظلوم کشورمان را درک کنم چراکه خودم جانباز شیمیایی هستم که باید داروهایم را از کشور آلمان تهیه کنم. این داروها هزینه بسیار بالایی برای من دارد و از توانم خارج است. روا نیست کسانی که در روزهای سخت، مردم را از دست دشمنان نجات دادند الان در سخت‌ترین شرایط زندگی کنند که حتی پول تهیه داروی خود را نداشته باشند.
عیسی‌زاده تصریح کرد: ما اگر جانبازان را رها کنیم و پای درد و دل آنها نشینیم گرفتار عذاب الهی خواهیم شد چون آنها ولی نعمت ما هستند و آرامش امروز خود را مدیون آنها هستیم.
دستفروشی لاک جیغ در مترو برای درمان جانباز شیمیایی| فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید این گزارش را بخوانند
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلی‌ترین مشکل جانبازان گفت: بیشترین مشکل جانبازان تامین هزینه داروهایشان است به همین دلیل تلاش برای خرید دارو باعث می‌شود در تهیه باقی مسائل زندگی دچار مشکل فراوان شوند.
او افزود: در کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم رسیدگی به فرزندان شهید، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، بازنشستگان نیروهای مسلح و کشوری محورهای کاری بنده است که حتما به صورت جدی پیگیری خواهم کرد.
عیسی‌زاده عنوان کرد: برای اینکه مردم نگویند همه امکانات فقط برای شهدا و جانبازان است ما رسیدگی به امور جوانان از جمله ازدواج، مسکن، اشتغال و…  را حتما مدنظر قرار می‌دهیم تا این بار پس از ۴۰ سال صحبت کردن، ایده‌هایمان را اجرایی کنیم و برای جوانان کاری انجام دهیم.
نماینده مردم میاندوآب ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ میلیون دختر و پسر به دلیل نبود اشتغال و مسکن نمی‌توانند ازدواج کنند. ۴ میلیون مصرف کننده موادمخدر در کشور وجود دارد و ۴ میلیون زن سرپرست خانوار حتی هزار تومان هم برای تهیه نان شب خود ندارند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در انتقاد به عملکرد بنیاد شهید گفت: متاسفانه مسئولان، جانبازان کشور را که عموما قشر ضعیف جامعه هستند رها کرده و تسهیلاتی به آنها ارائه نمی‌دهد برای مثال بنیاد شهید ده‌ها پروژه دارد که به درد جانبازان نمی‌خورد.
این جانباز شیمیایی افزود: بنیاد شهید نیروگاه و پتروشیمی تاسیس می‌کند و به برخی ماهیانه ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان حقوق می‌دهد در حالی که یک جانباز شیمیایی سردشت محتاج یک پماد ۲۰ هزار تومانی است و نمی‌تواند آن را تهیه کند تا زخم‌هایش التیام یابد.
عیسی‌زاده با اشاره به دستفروشی کردن همسر یک جانباز گفت: دستفروشی کردن همسر جانباز در مترو، توهین بزرگ به جمهوری اسلامی است که باید هم قوه مقننه و هم قوه مجریه فکری به حال آن کنند. بنده حتما به سهم خود در مجلس شورای اسلامی بحث افزایش حقوق جانبازان و رسیدگی به آنها را پیگیری خواهم کرد.
*بیشتر بخوانید
دستفروشی لاک جیغ در مترو برای درمان جانباز شیمیایی| فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید این گزارش را بخوانند

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false