انجمن حمایت از خانواده زندانیان تعطیل است! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
انجمن حمایت از خانواده زندانیان تعطیل است!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر سید هادی کسایی زاده که چند سال قبل بعنوان خیر و حامی و یاور خانواده زندانیان از سوی این انجمن معرفی شده است می گوید: این انجمن رسما تعطیل است و هیچ نظارتی هم بر آن نیست.

وی گفت: دوران محسن نصیری مدیر اسبق این انجمن کارهای خوبی انجام شد و مراسم های گلریزان و درآمد از خیرین و تفاهم نامه های زیادی منعقد شد و خدمات خوبی به خانواده زندانیان ارائه می شد اما پس از برکناری این مدیر فعال به دلیل لابی های مدیریتی فردی به نام منتظر مدیر شد که انجمن را عملا در بحث جذب کمک های نقدی و غیرنقدی و معرفی انجمن نابود کرد و همین ناتوانی موجب برکناری او شد.

حالا فردی به نام باقری مدیر شده که او هم راه آقای منتظر را می رود. مگر می شود مدیر محافظه کار و امنیتی و دولتی که زیر نظرمستقیم سازمان زندانها باشد مسئول یک انجمن خیریه شود؟ این افراد تفکرات کارمندی دارند و سرماه هم حقوقشان را می گیرند و وقتی هم کار کوچکی انجام می دهند تصور می کنند شاخ غول را شکستند.

من بعنوان خبرنگار برای انجمن حمایت از خانواده زندانیان متاسف هستم و از شخص آقای رئیسی رئیس دستگاه قضا می خواهم که دفاتر و اسناد این انجمن را در 10 سال گذشته تاکنون با دقت بررسی کند که کجا بودند و چه کردند و حالا در چه وضعیتی قراردارند.

کسایی زاده اظهار کرد: هر سال نزدیک شب عید با هنرمندان و شخصیت ها سفره هفت سین خانواده زندانیان را در چند خانه داشتیم که سال های قبل هم حتی توانستم ۲ معاون رئیس جمهور را با خود همراه کنم اما امسال این انجمن هیچ کمکی نکرد و اعلام کرده اصلا به این کارها اعتقادی ندارد که برای مدیران این انجمن متاسف هستم که اینقدر تفکرات خشک و دولتی دارند.

وی افزود: انجمن برای بابای کسی نیست و باید افرادی مدیر انجمن های خیریه باشند که ابتدا خودشان اهل کار خیر بوده و تفکر خیرخواهانه داشته باشند. مگر می شود چند شخصیت سیاسی و امنیتی و حقوق بگیر دولت مدیریت یک خیریه به این مهمی را برعهده داشته باشند؟ همین می شود که خانواده زندانیان این همه مشکل دارند.

به جای آنکه دست هنرمندان و خبرنگاران و خیرین را ببوسند و خواهش کنند همراهشان باشند با قلدری و تکبر امر و نهی می کنند. آیا واقعا این کار درست است؟

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false