استان تهران رتبه اول کشور در شاخص های (IDI) توسعه یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات  - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
استان تهران رتبه اول کشور در شاخص های (IDI) توسعه یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات 

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر مرتضی رضایی در جلسه شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با انوشیروان محسنی بندپی استاندار جدید تهران با بیان عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح ملی و استانی اقدامات دولت های یازدهم و دوازدهم در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و استان را کم نظیر خواند.
وی با بیان اینکه استان تهران بر اساس شاخص های (IDI) توسعه یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات رتبه اول کشور را داراست گفت از 16 شهرستان و 42 شهر استان همه دارای اینترنت پرسرعت پهن باند و پوشش مناسب تلفن همراه هستند.
رضایی یادآور شد در استان تهران روستای فاقد ارتباط نداریم و همه روستاهای داری سکنه از خدمات ارتباطی برخوردار هستند، وی با بیان اینکه از مجموع 668 روستای دارای سکنه در استان 619 روستا تحت پوشش همراه اول و 521 روستا داری پوشش ایرانسل است. عنوان کرد با راه اندازی سروسی رومینگ مناطقی که فقط پوشش یک اپراتور را داشته اند امروز پوشش هر سه اپراتور را دارند. وی روستاهای داری اینترنت پرسرعت از محل اعتبارات USO را 482 روستا بیان کرد و گفت در فاز دوم  125 روستای دیگر در دست اقدام است.
رضایی با تشرح اقدامات وزارت متبوع در خصوص شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیکی خواستار حمایت استاندر از توسعه دولت الکترونیکی در استان شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false