ارسال طومار تظلم خواهی به دادستان| شکایت از آقای «ف» در هاله ای از ابهام - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ارسال طومار تظلم خواهی به دادستان| شکایت از آقای «ف» در هاله ای از ابهام

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد با دریافت طوماری از شاکیان و مالباختگان مجتمع خلیج فارس باقرشهر آن را منتشر کرد.

در این طومار و نامه که خطاب به دادستان شهرستان ری، سازمان بازرسی کل کشور و رئیس قوه قضائیه امضاء شده آمده است:

اینجانبان جمعی از شکات پرونده کلاسه ۹۶۰۵۹۲ دائر برکلاهبرداری و فروش مال غیر متهم آقای «ف» مطروح در شعبه ۱۰۱ کیفری دادگاه بخش کهریزک به استحضار می رساند متهم از سال ۱۳۸۹ اقدام به فروش قطعات زمین از مجتمع کارگاهی و تجاری خلیج فارس واقع در جاده قمصر-باقرشهر جهت ساخت کارگاه همراه با تعهد اخذ مجوزهای قانونی به جمع کثیری از تولید کنندگان و کسبه و اهالی باقرشهر نموده است.

همچنین مبلغ گزافی هم دریافت کرده و پس از مدتی عدم اجرای تعهدات از جانب متهم و طرح دعاوی متعهد حقوقی و کیفری مشخص می شود که مشارالیه بسیار بیشتر از آنگه مالک بوده اقدام به فروش زمین کرده است.

همچنین در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ آقای کاف با اخذ برگه جلب در دادگاه حاضر و با چندین نفر شکات در جلسه حضور داشتند اما با بی توجهی به رئیس شعبه وقت (آقای حسینی) و بنا به نظر آقای عباسی (رئیس وقت دادگاه کهریزک) و به دلایل نامعلومی از ایشان وثیقه ای اخذ نشد و رسیدگی قضایی هم تا این تاریخ انجام نشده است.

متاسفانه همچنان مشغول فروش اراضی و مال غیر می باشد و طبق نامه کارشناس و اداره ثبت هیچگونه مالکیتی ندارد و تحت تعقیب هم نمی باشد. علیهذا بنا به مراتب فوق الذکر نهایاتا و به دلیل عدم تظلم خواهی اینجانبان از سوی دادگاه بخش کهریزک ناگزیر از مراجعه به این دادستانی محترم گردیده ام تا من باب تظلم خواهی مساعدتی با اینجانبان در احقاق حق گردد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false