آیا طراحی سایت برای موفقیت در کار یک الزام است؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آیا طراحی سایت برای موفقیت در کار یک الزام است؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، وب سایت هر کسب و کاری به عنوان بزرگ ترین ویترین است که می تواند افراد را نسبت به خرید از شما یا دریافت خدمات راغب یا منصرف کند. در صورتی که شما کسب و کار خود را تازه شروع کرده باشید و یا آن که چندین سال در کار خود تجربه دارید، طراحی سایت و استفاده از بزرگ ترین پایگاه داده اینترنتی می تواند دروازه های موفقیت و پیشرفت و البته کسب درآمد بیشتر را به روی شما بگشاید.

طراحی سایت چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟

بدون شک کم و بیش با مزایا و تاثیرات دنیای دیجیتال بر زندگی روزمره و کسب و کار افراد آشنا هستید.  ما در این مقاله توضیحات مفصل تر و جامع تری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 بدون محدودیت مکانی فعالیت کنید

یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از اینترنت و طراحی سایت برای کسب و کار شما آن است که می توانید از گوشه گوشه ای کشور و یا حتی جهان مشتری داشته باشید. طراحی سایت می تواند کسب و کار شما را بین المللی کند. شما می توانید محصولات و خدمات خود را به افراد و موسسات و شرکت های داخلی و خارجی معرفی کرده و به صورت جهانی وارد دنیای تجارت و کار شوید.

درآمدی به دلار داشته باشید

احتمالا همه شما تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که اگر حقوق شما بر مبنای دلار پرداخت می شد می توانستید در زمان بسیار کوتاهی اندوخته های مالیتان را چند برابر کنید. طراحی سایت و استفاده از دنیای مجازی این امکان را در کمال سادگی در اختیار شما قرار می دهد.  شما می توانید با ارائه خدمات و یا فروش محصولات خود با افراد و موسسات در کشور های دیگر وارد مذاکره شده و با آنها کار کنید. بدون شک هزینه های پرداختی توسط این افراد و موسسات دلار بوده و باعث افزایش چند برابری درآمد شما خواهد شد.

 روش های درآمدزایی را چند برابر کنید

با طراحی سایت می توانید در کنار ارائه خدمات و محصولات خود، از روش های دیگری نیز کسب درآمد کنید. جالب است بدانید که این روش ها زمان بسیار کمی را از شما گرفته اما می‌تواند سود و هزینه قابل توجهی برای شما به ارمغان آورد. برای مثال شما می توانید در وب سایت خود بخشی را به عنوان تبلیغات قرار داده تا موسسات و افراد دیگر برای تبلیغات خود از آن استفاده کنند. به ازای قراردادن هر تبلیغ می توانید از صاحبان آن ها هزینه دریافت کرده و به روش دیگری نیز کسب درآمد کنید.

افراد بیشتری را با کسب و کار خود آشنا خواهید کرد

فراگیری دنیای اینترنت باعث شده است که تبلیغات در آن در معرض دید تعداد بسیار زیادی از افراد قرار بگیرد. تحقیقات نشان می دهد یک وب سایت در بدترین حالت خود در یک روز حدود50  نفر بازدیدکننده خواهد داشت.

در صورتی که شما تبلیغات خود را در یک صفحه پربازدید اینترنتی قرار دهید، افراد نیازمند به خدمات و محصولات شما تنها با یک کلیک ساده وارد سایت شما شده و با کسب و کار شما آشنا می شوند. بنابراین اگر به دنبال آن هستید که تبلیغات شما در زمان کوتاهی بازدهی داشته باشد، طراحی سایت و تبلیغات در دنیای مجازی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

به کسب و کار خود اعتبار ببخشید

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از از دنیای مجازی و طراحی سایت آن است که شما می توانید به برند و موسسه خود اعتبار چند برابر ببخشید. سایت شما می تواند نمایانگر میزان تخصص، تعهد و کیفیت کار و یا محصولات شما باشد. بدون شک برند سازی و کسب اعتبار داخلی و بین‌المللی بدون فعالیت در دنیای اینترنت و طراحی سایت امری بسیار سخت و گاهاً نشدنی است.

هزینه های خود را کاهش خواهید داد

با طراحی سایت می ‌توانید بسیاری از هزینه‌ های اضافی  کسب و کار سنتی را حذف کنید. استفاده از روش های تبلیغات قدیمی مانند طراحی کاتالوگ و چاپ آن، طراحی بنر و تبلیغات در رسانه هایی مانند تلویزیون و رادیو می تواند برای شما بسیار پر هزینه باشد. طراحی سایت و تبلیغات در دنیای اینترنت هزینه تبلیغات را به اندازه ای غیر قابل باور کاهش می ‌دهد. همچنین با طراحی سایت می توانید هزینه های دیگری مانند هزینه های آب، برق و انرژی های مصرفی، هزینه های جابجایی، هزینه های استخدام و حقوق کارمندان، هزینه های مربوط به کرایه مسکن و غیره را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

 افراد با اطمینان بیشتری از خدمات و یا محصولات شما استفاده می کنند

خرید های بی کیفیت و یا دریافت خدماتی  نامناسب شاید افراد را برای همیشه نسبت به یک محصول و یا دریافت خدمات بی اعتماد کند. شما بعد از طراحی سایت می توانید مشتریان معروف و شناخته شده خود را معرفی کنید. می توانید میزان رضایت مشتریان قدیمی خود را نمایش دهید. می توانید جوایز، افتخارات و تندیس های داخلی و بین المللی خود را در سایت قرار داده تا بتوانید اعتماد افراد را به میزان کیفیت و تخصص خود جلب کنید.

جابجایی مکان تاثیر منفی بر درآمد شما نخواهد داشت

ممکن است بعد از دوره مشخصی از ارائه خدمات و یا فروش محصولاتتان مجبور شوید مکان خود را تغییر دهید. پروسه جابه جایی ممکن است حداقل دو هفته طول بکشد. این زمان کوتاه و وقفه می ‌تواند بسیاری از مشتریان شما را بگیرد.  طراحی سایت این امکان را می دهد که حتی در این شرایط نیز بدون وقفه فعالیت خود را ادامه داده و محصولات و خدماتتان را ارائه دهید. مشتریان می ‌توانند در این زمان وارد سایت شما شده و محصولات و خدمات خود را سفارش دهند.

طراحی سایت توسط ایزی وب

این که طراحی سایت خود را به چه کسی بسپارید، نکته ای بسیار مهم و تعیین کننده برای میزان دست یابی به تمام مزایای معرفی شده در بالا است. اگر طراحی سایت شما به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود، شما می توانید از خدمات ویژه و امکانات فوق العاده ای برای سایت خود بهره مند شوید.

ایزی وب یکی از اعضای رسمی شورای عالی انفورماتیک کشور، نظام صنفی رایانه ای کشور و بانک متخصصین حرفه ای مایکروسافت آمریکا بوده و سال ها است که با مشتریان نام آشنای دولتی و غیر دولتی همکاری دارد.

این شرکت دارای جوایز و تندیس های داخلی و بین المللی بسیاری از جمله 5 بار افتخار کسب عنوان نخست طراحی سایت در ایران، بهترین طراحی سایت DNN آمریکا در سال 2011 و عنوان نخست طراحی سایت در جشنواره پرتال های شهرداری تهران بوده و می توانید با خیال آسوده طراحی سایت خود را به متخصصان آن ها بسپارید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false