آرم و اسم اتحادیه کانون های وکلا روی رب گوجه و دمپایی! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آرم و اسم اتحادیه کانون های وکلا روی رب گوجه و دمپایی!

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده: سال 1390 وقتی خبرنگار قضایی خبرگزاری مهر بودم متوجه شدم که اسم اختصاری اسکودا که مخفف اتحادیه سراسری کانون های وکلای ایران است و قدمتی بیش از 80 سال دارد روی یک رب گوجه فرنگی ثبت و به فروش می رسد. وقتی پیگیری کردم متوجه شدم که این نام برای رب گوجه ثبت رسمی شده است. برای همین با بهمن کشاورز رئیس وقت اسکودا تماس گرفتم.

بهمن کشاورز رئیس وقت اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در پاسخ به اینکه آیا می دانید نام “اسکودا” بر روی رب گوجه فرنگی هک شده است گفت: متعجب شدم اما نمی دانم ما ثبت کردیم یا نه با این حال نام اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران ثبت شده است شایدم نام اختصاری آن را ثبت نکرده باشیم و باید سوال کنم.

بهمن کشاورز دیگر پیگیری نکرد تا اینکه امسال عید به اهواز رفتم و یک شب در هتل پارسیان میهمان بودم. آنجا متوجه شدم آرم اسکودا برای این هتل طراحی شده است. شاید بگوئید این آرم نیست اما درست همین آرم است و فقط علامت ترازو ندارد. با این حال برندها و آرم ها و علائم تجاری باید ثبت شود. اینکه یک نهاد حقوقی معتبر در کشور این طور سوتی داده و ثبت نشده جای تامل دارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false