«آجیل تواضع» عملا به دولت گفته خفه شو! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«آجیل تواضع» عملا به دولت گفته خفه شو!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفته بود طی بازدیدی که از آجیل فروشی معروف تواضع در تهران داشتیم هیچ عرضه‌کننده‌ای بدون اخذ مجوز استاندارد، اجازه نصب نشان استاندارد بر روی بسته‌بندی‌های آجیل را ندارد.

وی افزود: در پی گزارشات واصله و در جریان بازرسی‌های ویژه نوروز بازرسان استاندارد از مراکز صنفی و عرضه آجیل، تخلف یکی از فروشگاه‌های معروف که اقدام به عرضه آجیل در بسته‌بندی با نشان استاندارد جعلی می‌کرد، محرز و بسته‌بندی‌های آن توقیف شد. این برند هنوز اقدامی برای تکمیل پرونده جهت دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد انجام نداده است.

طاهری با اعلام اینکه عرضه‌کنندگان بدون اخذ مجوز استاندارد، حق استفاده از این نشان را جهت فریب افکار عمومی ندارند، گفت: شهروندان باید در خریداری خشکبار دقت نمایند و جهت حصول اطمینان از صحت نشان استاندارد کالاها، کد ده رقمی درج شده ذیل نشان استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال و از صحت آن، اطمینان حاصل نمایند.

در پاسخ به این اقدام یوسف‌پور مالک و مدیر فروشگاه آجیل تواضع گفته است: محصولات فروشگاه متبوع او نیازی به استاندارد ندارد، گفته است “این فروشگاه سطح خود را بالاتر از استاندارد ایران می‌داند!”.

وی با بیان اینکه مشتریان این فروشگاه در حین مراجعه هیچ وقت سؤال نکرده‌اند که آیا محصولات فروشگاه تواضع اصل استاندارد دارد یا خیر، بلکه فقط به‌دنبال خرید محصولات این فروشگاه هستند گفت: البته سطح استاندارد ایران بسیار پایین بوده و حتی استاندارد ایران را قبول نداریم!

یعنی عملا کشور را جنگل فرض کرده و به دولت در برابر نظارت هایش گفته خفه شو … اگر اداره کل استاندارد و تعزیرات حکومتی اقدامی فوری انجام ندهند این وضعیت در تمامی صنوف بسط خواهد یافت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false