پیام وزیر کشور به مناسبت شهادت جمعی از مرزبانان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت جمعی از مرزبانان به شرح زیر است:

*حادثه دردناک شهادت تعدادی از فرزندان غیور که در پاسداری و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به دست اشرار تروریست به دیدار معبود شتافتند موجب تأثر عمیق این‌جانب گردید.

*امروز کشور اسلامی، سوگوار جوانان برومندی است که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش ایرانیان به‌دست گروهک‌های تروریستی تکفیری، صهیونیستی در خون خود غلطیدند.

*این ضایعه اسفناک بار دیگر ضرورت هوشیاری همه مردم به توطئه‌ها و فتنه‌های تفرقه‌افکنانه و اختلاف برانگیز دشمنان ملت بزرگوار ایران بهویژه در میان مردم فهیم و نستوه و آگاه منطقه سیستان و بلوچستان را مورد تأکید قرار داد و بر همگان آشکار گردید که  توسعه و آرامش و امنیت این مناطق بزرگترین نگرانی و دغدغه عوامل و مزدوران نظام سلطه می‌باشد.

*این‌جانب ضمن تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده و همرزمان شهدای عزیز و مردم بزرگوار؛ از نیروهای غیور و شجاع قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام حضرت بقیة الله الاعظم(عج) می‌خواهم با تلاش و مجاهدت مجدّانه ضمن مجازات عوامل این حادثه دردناک، این قبیل اقدامات تروریستی را در منطقه ریشه‌کن کنند.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false