معاون حقوقی روحانی: ما آمریکا را در ضدیت با «برجام» منزوی کردیم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حجت الاسلام مجید انصاری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران با اشاره به انتخابات پیش رو و بهار سیاسی، آزادی، اعتماد به نفس و اتکا به آرای ملت ایران در مهندسی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهاراتی را به شرح زیر بیان کرد:

*رییس جمهور به عنوان شخصیت دوم مملکت، شخصیتی است که سیما، گفتار، اندیشه، منش و رفتارش انعکاس تمدن ، ادب، دانش و بینش ملت بزرگ ایران است.

*این روزهای آغاز معرکه تبلیغات انتخابات به دولت ظلم می شود و از همه  کاندیداها می خواهم که پیام بعثت را در تبلیغات انتخاباتی مراعات کنند.

*عرصه تبلیغات انتخاباتی صحنه آزمون صداقت، امانت، عدالت، انصاف و تقوای کاندیداها است و مردم هوشمند، بصیر و با انصاف ایران به سخنان کاندیداها در سفرهای تبلیغاتی و برنامه های صداوسیما توجه می کنند و  به خوبی کم انصافی ها و بی انصافی های برخی داوران را می فهمند و واکنش نشان می دهند.

*مردم ایران در فراز و فرودهای تجربه مردم سالاری دینی در نقطه ای از بلوغ سیاسی و آگاهی هستند که بتوانند برنامه ها را بشناسند و در ترازوی انصاف در میدان عمل بسنجند که کدام برنامه ها به واقعیت نزدیک است.

*حجت الاسلام انصاری از همه کاندیداها خواست تا برنامه هایشان را ارائه کنند تا مردم ارزیابی کنند و با تخریب امیدملت در میدان دشمنان که درصدد تخریب هستند، بازی نکنند.

*شناسایی تهدیدهای بزرگ موجود، توانمندی های بالقوه و ظرفیت های کشور و همچنین برنامه ریزی برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها از جمله هدف گذاری های دولت بود.

*یکی از این تهدیدها تهمت حرکت ایران به سمت ساخت سلاح هسته ای بود که قطعنامه های مختلفی علیه جمهوری اسلامی ایران صادر شد تا ایران را به زانو دربیاورندو سیاست نفت در برابر غذا را پیگیری  می کردند.

*دولت برجسته ترین سرداران و فرماندهان نبرد حقوقی و دیپلماتیک خود را وارد میدان مذاکرات کرد  و مردان شجاع و جان برکف تیم مذاکره کننده هسته ای در ۱۸ ماه مصاف بی نظیر  با تمام قوا در برابر قدرت های حقوقی و دیپلماتیک جهانی ایستادگی کردند.

*امروز اگر ترامپ سخنی علیه برجام بگوید، اتحادیه اروپا پیش از ما پاسخ او را می دهد و ما در برجام اجماع جهانی علیه ایران را شکستیم و آمریکا را در ضدیت با برجام منزوی کردیم.

*اگر تورم مهار نشده بود، شاهد تورم سه رقمی بودیم و بلای ونزوئلا بر سر ما می آمد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false