حریفان تکواندو ایران معرفی شدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اولین دوره مسابقات تکواندوی جام آفریقا با حضور ۳۳۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور از امروز شنبه به مدت دو روز در مراکش در گروه آقایان و بانوان برگزار می شود و کشورمان در این رقابت ها تنها در گروه بانوان نماینده دارد.

بر اساس این خبر در نخستین روز این مسابقات، در وزن -۴۶ کیلو گرم کیانا اخوان به مصاف مصر می‌رود و در صورت برتری مقابل برنده دیدار مراکش و مصر به میدان می رود، فاطمه مداحی هم در همین وزن به مبارزه مراکش می رود و پس از آن به مصاف آلمان.

در وزن -۵۳ کیلوگرم فاطمه اموری به مصاف نماینده مراکش می رود و در صورت موفقیت برای صعود به مرحله بعد باید حریف تونسی را شکست دهد.

در وزن -۶۲ کیلوگرم پریسا جوادی ابتدا مقابل کرواسی به میدان می رود و حنانه همتی هم با نماینده بل‍ژیک مبارزه می کند.

 همچنین در وزن -۷۳ کیلو گرم فاطمه مصطفایی با نماینده مراکش پیکار می کند و نفیسه مخلصی به مصاف رقیب مراکشی می رود و پس از برتری مقابل نماینده مصر به میدان می رود.

هدایت این تیم را مهرو کمرانی بر عهده دارد و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى هم مربی هستند. زهرا سروی هم به عنوان سرپرست حضور دارد.

به گزارش جامعه خبر، در مسابقات جام ریاست آفریقا به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷ امتیاز در جهت افزایش رنکینگ المپیکی داده می شود.

میزان

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false