همه کاندیدای شورا شدند... شما چطور؟! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/مهسا شمس کلائی/استان مرکزی/ زمانیکه افراد با هر درجه و مرتبه علمی یا هر جایگاه اجتماعی برای کسب کرسی‌های این شورا با همدیگر رقابت می‌کنند دیگر نمی‌توان آن تعریف ساده را برای «شورای شهر» بیان کرد.

در پنجمین انتخابات شورای شهر و روستا در سرتاسر ایران اسلامی بجای اینکه شاهد ثبت نام افراد متخصص و صاحبنظر با تحصیلات مرتبط باشیم شاهد خودنمایی و مانورهای آقازاده‌ها، بازیگران، ورزشکاران، وکلا و حتی خبرنگاران بودیم!

سوال من این است که مگر ورزشکاری، بازیگری و غیره جایگاه اجتماعی بدی دارد که این افراد شغل قبلی خود را فورا رها کرده و برای خدمت به مردم صف کشیده‌اند!

مگر در جایگاه وکیل، خبرنگار، بازیگر و غیره نمی‌توان به مردم خدمت کرد و شهر را از مهارت خود بی‌نیاز کرد؟ حتما باید عضو شورای شهر بود تا بتوان به مردم و شهر خود خدمت کرد؟

شما بازیگر، ورزشکار، آقازاده، خبرنگار و حتی مدیران روابط عمومی اگر در جایگاه شغلی خود موفق بودید و مردم از خدمات شما راضی بودند دیگر چه نیازی به جایگاه بالاتر هست وقتی که حتی مدرک مرتبط با شورای شهر و اداره یک شهر را نداری؟ آیا این مسئله بو‌دار نیست؟

خانم عضو سابق شورای شهر فلان شهرستان، شمایی که روزی دم از شهر من وطن، شهر من بدون من مباش و امثالهم می‌زدید و خداروشکر که با همین شعارها هم به مجلس شورای شهر راه پیدا کردید چه موضوعی سبب شد تا شهر محل زندگی خود را تغییر دهید و به کلانشهر دیگری بیایید و آنجا ندای شهر من وطن من سر دهید؟

آقایی که مسئول روابط عمومی فلان اداره هستی، شمایی که در رتبه گزاری روابط عمومی اداره‌ها جایگاه بیستم را از تعداد 27 اداره کسب کردی، شمایی که یک خبرنگار باید از صبح تا شب منتظر پاسخگویی شما باشد و فکر می‌کنید چون با مدیر آن اداره نزدیکرتر از سایر کارمندان هستی دیگر خدا را هم بنده نیستی، شما اگر در جایگاه خودت موفق بودی که اوضاع شهر ما این نبود خدایی نکرده، زبونم لال اگر شما رای بیاوری و وارد شورا شوی دیگر می‌خواهی چه بلایی بر سر من و امثال من بیاوری؟

عضو فعلی شورای شهر که تعداد غیبت‌هایت در جلسات شورا از تعداد روزهای آلوده کلانشهرها هم بالاتر رفته، شمایی که هر موقع خبرنگار تماس گرفت نه آماری داشتی و نه حرفی برای زدن، چه موضوعی سبب شد تا به دوستان خبرنگار با بردن نام تک تک آنها و نه به صورت گروهی سال نو را تبریک گفتی؟ ان شاء الله که از روی ادب و ارادت شما بوده! خیلی ممنونم سال نو بر شما هم مبارک!

خبرنگار محترمی که دبیرت  از دستت گریه می‌کند و وقتی قلم به دست می‌شوی تمام کائنات به خدمت تو در می‌آیند تا گزارش رپرتاژی را در دقیقه 90 به دبیرت برسانی، مگر خبرنگاری چه دردی دارد که نمی‌توانی در این جایگاه به مردم شهرت خدمت کنی؟ شما که نه مدرک مرتبط داری و نه حتی حوزه کاریت «شهری» بود، شما دیگه چرا؟

ای کاش مردم بین این همه سیاهی لشگر بتوانند افراد صالح و خادم خودشان را تشخیص دهند و این بار گول لیست و رنگ و شعار را نخورند. و الا هر دم از این باغ بری می‌رسد … تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد..!

خبر روز را با جامعه دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false