«دلار» رکورد ارزهای جهان را شکست! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره در آمریکا برای دومین بار در سه ماه اخیر موجب شد، تا پایان سال 2017 قیمت جهانی طلا افزایش داشته و به بالاترین سطح در یک هفته اخیر برسد. 

افزایش ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر به 834.99 تن هم یکی دیگر از علل بالارفتن قیمت طلا بوده است.

به گزارش جامعه خبر بهبود شرایط اقتصادی بازار اشتغال و اعتماد نسبت به صعودی بودن نرخ تورم موجب شده تا فدرال رزرو نرخ بهره خود را افزایش دهد. حدود سه ماه گذشته افزایش میزان اشتغال این کشور میانگین ۲۰۹ هزار شغل بوده که این آمار حدود ۷۵ هزار الی ۱۰۰ هزار شغل بیشتر آن میزانی است که برای افزایش جمعیت کارمند نیاز است. نرخ بیکاری هم اکنون ۴.۷ درصد است.

به گفته یلن، هم اکنون بسیار زمان خوبی است که به آمریکایی ها بگوییم که تورم این کشور برخی مواقع بالای ۲ درصد می رود و در برخی مواقع پایین ۲ درصد، به عبارتی تورم ۲ درصدی سقف این کشور نیست.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده که هرگونه افزایش نرخ بهره تا پایان امسال کاملا تدریجی خواهد بود و طی سال 2018 میلادی نیز سه بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

انتشار بیانیه نشست فدرال رزرو آمریکا و افزایش نرخ بهره موجب شده تا ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی به پایین ترین سطح خود در یک ماه اخیر برسد.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false