«شیخ الاسلامی» رئیس ستاد «بقایی»! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، با توجه به اعلام کاندیداتوری حمید بقایی در انتخابات ریاست جمهوری و تاکید محمود احمدی نژاد مبنی بر ممنوعیت فعالیت انتخاباتی اعضای شوراهای تبیین مبانی انقلاب و بازخوانی آرمانهای امام(ره)، عبدالرضا شیخ الاسلامی، علی ذبیحی، سیدحسن موسوی و علی اکبر جوانفکر، استعفای خود از شورای مرکزی تبیین مبانی انقلاب و بازخوانی آرمانهای امام(ره) را تقدیم احمدی نژاد کردند تا به فعالیتهای انتخاباتی حمید بقایی کمک کنند.

متن استعفا بدین شرح است:

«بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمدی نژاد
سلام علیکم؛

همراهی و همگامی با حضرت عالی در شورای مرکزی تبیین مبانی انقلاب و بازخوانی آرمانهای امام (ره) و رهبری طی سه سال گذشته توفیق بزرگی بود که خداوند متعال را بر این موهبت شاکر و سپاسگزاریم.

اینک در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اعلام نامزدی برادر عزیزمان جناب آقای حمید بقایی، اینجانبان وظیفه خود دانستیم که جهت کمک به ایشان در این عرصه مهم و سرنوشت ساز به صحنه آییم.

از آنجایی که حضرت عالی پیشتر، فرموده بودید که این شورا اهداف اتنخاباتی را تعقیب نمی کند، در امتثال منویات جناب عالی اجازه می خواهیم که از شرکت در جلسات و فعالیت های مربوط به این  شورا معاف گردیم.

یقینا این تصمیم صرفا بر اساس احساس وظیفه دینی و انقلابی و در راستای ترویج گفتمان امام و ارزشهای انقلاب بوده و ان شاءالله در هر موضع و سنگری که باشیم خادم مردم، سرباز انقلاب و مطیع رهبری عزیز و بزرگوار خواهیم بود.

ومن الله التوفیق»

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false