اولویت اتاق تعاون تاسیس بانک جدید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، رئیس اتاق تعاون ایران اظهار کرد: علیرغم تاسیس بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از اتحادیه‌ها و شرکتهای تعاونی متاسفانه سرمایه اندک این بانک جوابگوی نیازهای بخش تعاون نیست.

رئیس اتاق تعاون ایران در ادامه افزود: ایجاد اشتغال در کشور تنها با سپردن اقتصاد به مردم امکانپذیر است و دولت باید ظرفیت تعاون در طرح‌های اشتغال و فرصتهای شغلی جدید را مورد استفاده قرار دهد.

 عبدالهی با بیان اینکه ظرفیتهای مناسبی در بخش تعاون وجود دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه علیرغم حمایت بخش تعاون در کشورهای دیگر در ایران از ظرفیتهای موجود تعاون به نحو شایسته استفاده نشده است این در حالیست که بخش تعاون به عنوان یکی از سه رکن اقتصاد کشور سهم بسزایی در تولید ملی، اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

رئیس اتاق تعاون ایران در پایان با اشاره به سهم ۸درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی برنامه پنجم توسعه و دستیابی بخش تعاون به سهم ۲۵ درصدی متاسفانه به دلیل عدم اجرای دقیق سیاستهای کلی اصل ۴۴ و برنامه های مربوط به بخش تعاون در برنامه پنجم، این بخش تعاون نتوانسته به سهم و جایگاه واقعی خود برسد.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false