دستور ویژه رئیس جمهور درباره خوزستان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در پی برگزاری جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران درباره استان خوزستان؛ معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیر کشور و استاندار خوزستان گزارشی در این زمینه به رئیس‌جمهور ارائه دادند  و روحانی دستورات ویژه‌ای در این راستا خطاب به جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشور و همچنین استاندار خوزستان صادر کرد. روحانی نیز به سخنرانی پرداخت که محور سخنان وی به شرح زیر است:

* در هفته‌های اخیر، ‌خوزستان عزیز ما شرایط مناسبی نداشته است و مردم عزیزمان در پی تشدید پدیده ریزگردها از قطع برق و نارسایی‌ در شبکه آب و ارتباطات تلفنی، به ویژه در شهر مقاوم اهواز رنج برده‌اند. در عین حال، ‌رئیس‌جمهور و همه همکاران دولت نیز همدل و همراه شما برای حل این مشکلات بوده و هستند.

* صبر و مقاومت بی بدیل مردم خوزستان، زبانزد تاریخ ملت ماست، ‌لیکن شایسته نیست که این مردم صبور، در هرگونه حوادث، از جمله حوادث طبیعی و غیر مترقبه، چنین دچار رنج و مشکلات شوند. اینگونه اتفاقات می‌بایست با پیش‌بینی‌های فنی و تدارکات مدیریتی کمترین آسیب را وارد کند و در کمترین زمان ممکن نیز ساماندهی شود.

* پدیده ریزگردها اگرچه اقدامات گسترده فراسرزمینی می‌طلبد و برای مقابله با آن باید از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی و اقدام می‌شد، لیکن نباید با از کار افتادن شبکه توزیع برق، موجب قطع مکرر و طولانی برق در اهواز و به دنبال آن،‌ اختلال در آبرسانی و دسترسی‌های ارتباطاتی مردم می‌شد.

* به محض بروز این نارسایی‌ها،‌ دولت با اعزام وزرای مسئول به استان و بسیج همه امکانات موجود تلاش کرد همه اقدامات ممکن را برای کاهش صدمات و مدیریت بحران انجام دهد و از معاون اول نیز خواسته شد که هماهنگی همه دستگاه‌ها برای نتیجه‌گیری هرچه سریعتر، ‌ساماندهی شود.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false