سردار سلامی: دشمن از نفوذ ایران منفعل شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سردار حسین سلامی در همایش «مدیریت جهادی» به سخنرانی پرداخت که مهم ترین محور آن به شرح زیر است:

* طهرانی مقدم و یارانش هرگز ناامید نشدند تا در یک روز تاریخی، یک صفحه به اندازه دو سوم یک ناو هواپیمابر به آب انداختیم ولی شاید امیدی نداشتیم که به این سرعت به پیروزی دست یابیم. اما موشک شلیک شد و دقیقا به هدف خورد.

* آن موقع ما داستان ناوهای هواپیمابر و شناورهای جنگی را تمام کرده بودیم. دشمن ما این پیام را دریافت کرد و وزیر دفاع امریکا گفت استراتژی دریایی ما باید تغییر کند و خودشان هم اعتراف کردند که ناوهای هواپیمابرشان دیگر آهن قراضه است.

* هر روز میدان تنفس ژئوپولیتیک دشمن در جهان اسلام تنگ‌تر می‌شود،جهاد ادامه دارد و ما قادر به بیان فوران پیشرفت در عرصه نظامی نیستم اما بدانید نرخ تغییر قدرت دفاعی ما بروز است.

* جمهوری اسلامی امروز تبدیل به یک قدرت منطقه ای با دامنه تاثیر جهانی شده است و ما دشمن قدرتمند را منفعلِ اقدامات و راهبردها و نفوذ خود کرده‌ایم، شکست برای ما اصلا گزینه نیست و معتقدیم هر عدم موفقیتی زمینه موفقیت بزرگ دیگری است و ایران در سال‌های آینده مهد یک تمدن شکوهمند در عالم خواهد بود.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false