«بانک پارسیان» در سکوی نخست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش زهرا فعله گری خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، نوزدهمین همایش رتبه بندی صد شرکت برتر ایران که موسوم به IMI100 است در حالی به پایان رسید که بانک پارسیان برای ششمین سال پیوسته توانست درشاخص فروش (درآمد) رتبه نخست بین بانک های خصوصی، مقام سوم در میان تمامی بانک ها و مقام ششم در رقابت با صد شرکت برتر کشور را از آن خود کند.

نوزدهمین همایش رتبه بندی صد شرکت برتر که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما در روز گذشته برگزار شد، ارزیابی هایی برای رتبه بندی 500 شرکت بزرگ کشور انجام شد که بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد مشتریان و تلاش کارکنان سخت کوش خود علاوه بر کسب رتبه برتر از IMI 100  توانست همچون سال های گذشته در میان 10 شرکت برتر کشور قرار گیرد.

این رتبه بندی بر اساس اطلاعات موجود در صورت های مالی حسابرسی شده شرکت ها و با هدف شناسایی جایگاه بنگاه های اقتصادی و گسترش رقابت میان آنها و کمک به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می شود.

شاخص فروش سال 94 و صورت های مالی حسابرسی شده در این سال معیار اصلی این رتبه بندی است.

شاخص فروش سال گذشته و گزارش‌های مالی حسابرسی شده ابتدا مورد بازبینی و سپس بر اساس 32 شاخص دیگر در تعیین رتبه بندی تاثیر خواهد گذاشت.

از مجموع 33 شاخص این رتبه بندی چهار شاخص؛ بهره وری کل، بهره‌ وری کل عوامل، بهره وری نیروی انسانی و سرمایه شاخص های جدیدی هستند که در نوزدهمین دوره این رقابت ها لحاظ شده است.

سازمان مدیریت صنعتی  که برگزار کننده این مسابقات است، هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران را «شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایرانی و رتبه بندی آنها از نظر میزان تأثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاههای اقتصادی» عنوان کرده است.

در این همایش مقامات و سیاست گذاران اقتصادی – صنعتی کشور، مدیران شرکت‌های بزرگ ایران، صاحب نظران و همچنین اصحاب رسانه  حضور داشتند.

پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر اسامی ممتازان این رقابت را در جدول ذیر نمایش می دهند :

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false