مأموریت آیت الله هاشمی به محسن رضایی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به رحلت هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: تاکنون هیچ تصمیمی برای ریاست گرفته نشده است. مجمع تشخیص دستگاهی مستشاری در اختیار رهبر انقلاب است. اینکه رئیس مجمع چه کسی باشد و چگونه انتخاب شود، از اختیارات ایشان است و ما منتظر هستیم لذا صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام تا زمانی که ریاست تعیین نشود، تشکیل نمی شود.

وی با اشاره به تعطیلی یک هفته ای مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: وقتی یک هفته گذشت کارها را شروع کردیم. موضوع فوری در صحن نداریم که بخواهیم جلسه تشکیل دهیم، همچنین آقای هاشمی به بنده ماموریت دادند طرح صرفه جویی ملی را تهیه کنیم و خدمت رهبری بدهیم که موضوع مهمی است.

رضایی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه که در خدمت ایشان بودیم بحث های مهمی مطرح شد که محرمانه است. جمع بندی آن جلسه این بود که اگر می خواهیم کاری بزرگ انجام دهیم همه مدیران کشور باید هماهنگ حرکت کنند و همراه با سیاست های کلی که رهبر انقلاب ابلاغ می کنند، باشیم تا هم پشتیبانی مردم و هم مقام معظم رهبری را داشته باشیم و بدون آن نمی توان کارهای مهمی در کشور انجام داد و سیاست های کلی را به خوبی اجرا کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا تا ۶ اسفند صحن مجمع تشخیص برگزار نخواهد شد، گفت: صحن مجمع تشخیص تا اسفند تشکیل خواهد شد و رهبر انقلاب تصمیم خواهند گرفت. کسی از تصمیم ایشان اطلاع ندارد.

 

 

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false