جان کری: الان وقت تحریم «ایران» نیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، «جان کری» در یک پیام توئیتری نوشت:

*«فردا کمیته روابط خارجی مجلس سنا لایحه ایران را بررسی می کند. یک تصمیم بزرگ. من به [این] حق قانونی کمیته روابط خارجی سنا احترام می گذارم. من ۲۸ سال عضو این کمیته بودم».

*«کمیته روابط خارجی مجلس سنا طی سالهای گذشته مشارکت سازنده ای داشته است، هم در [وضع] تحریمها و هم در بررسی و تحقیقات اساسی پیرامون موضوع هسته ای ایران».

*جان کری در یک پیام توئیتری دیگر با استقبال از بحث و مناظره اعضای سنا در مورد «برنامه جامع اقدام مشترک»- برجام- به دوستان و همکاران سابق خود توصیه کرد که «با احتیاط گام بردارند».

*وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با اشاره به انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران، اعلام کرد که «احتمالِ برداشت غلط بسیار بالاست. اکنون، زمان [مناسبی] برای طرح یک لایحه علیه ایران نیست».

*«در حال حاضر ابزارهای بسیاری برای افزایش فشارها [بر تهران] در اختیار ماست. لازم است که ما خطرات علیه برجام را بسنجیم و درنظر داشته باشیم. ما همچنین باید به پیامدهای رویارویی بدون گفتگو توجه کنیم».

*جان کری در یک پیام توئیتری دیگر گفت که «هرگونه اقدام باید با همکاری/ مشورت متحدان اروپایی واشنگتن که [متحدانی] ضروری بوده و هستند، سنجیده شود».

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false