کتاب رنج و رنگ با حمایت بانک پاسارگاد رونمایی می شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی این بانک، ضمن اعلام این خبر گفت: کتاب نفیس  «رنج و رنگ»  به بررسی شخصیت استاد حسین بهزاد، پدر مینیاتور معاصر ایران و روایت زندگی او، به قلم محمدرضا اسدزاده، نویسنده، مولف و فعال فرهنگی، می‌پردازد. همچنین در این کتاب که به تأیید کمیسیون ملی یونسکو نیز رسیده‌است، آثار مینیاتور خارج شده از ایران و موجود در موزه‌های فرانسه و آمریکا و نیز آثار موجود در ایران به چاپ رسیده‌است. وی ادامه داد: این اثر در ۴۰۰ صفحه، در قطع رحلی گلاسه طلاکوب و نقره‌کوب با قاب و جلد گالینگور منتشر شده‌است.

 وی تأکید کرد: قرار است این کتاب طی مراسمی در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۵، در محل دانشگاه خاتم که با حضور استادان، اندیشمندان و هنرمندان برگزار خواهد شد، رونمایی شود.  

وی در پایان ضمن اشاره به توجه ویژه بانک‌پاسارگاد به مسئولیت‌های اجتماعی تصریح کرد: بانک‌پاسارگاد ضمن توجه به رسالت‌های اجتماعی خود، قدم‌های موثری را در جهت ارتقای کیفیت فرهنگ و هنر، همچنین حمایت از هنرمندان برداشته‌است. در این حوزه می‌توان به چاپ کتاب قرآن طباخ، چاپ کتاب نفیس شاهنامه شاه‌طهماسبی و اهدای آن به دانشگاه‌ها و اندیشمندان، گردآوری آثار هنرهای تجسمی هنرمندان معاصر در موزه پاسارگاد و … اشاره کرد.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false