آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حسین توکلی گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروزچهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۹۶ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 براساس ضوابط داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره دکتری (P.hD) نیمه‌متمرکز سال ۹۶ مجاز به انتخاب رشته شدند برای پذیرش در کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) ضرورت دارد در مهلت مشخص شده و حداکثر تا پایان وقت امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۹۶ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و اطلاعیه‌های منتشر شده است.

این سازمان به ویژه اطلاعیه‌ای که در رابطه با اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و ظرفیت‌های جدید پذیرش علاوه بر ظرفیت مندرج در دفترچه راهنما می‌توانند حداکثر ۵۰ کدرشته محل (در صورت وجود) از میان کدرشته‌محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کدرشته امتحانی مربوط انتخاب و حداکثر تا پایان روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶ با مراجعه به سایت سازمان نسبت به انتخاب کد رشته‌محل‌های خود و درج آن در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

بر اساس اخرین آمار بدست امده تعداد ۶۵ هزار و ۸۷۰ داوطلب برای انتخاب رشته خود اقدام کردند. به کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون موفق به انتخاب رشته مورد علاقه خود نشده‌اند توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده نسبت به انتخاب کد رشته‌محل‌های خود اقدام کنند.

 ضمناً داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند و علاقه‌مند به انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستند ضرورت دارد براساس اطلاعیه‌های دانشگاه آزاد و با مراجعه به سایت این دانشگاه نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: امکان انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در هر دو سایت یعنی سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه آزاد اسلامی به صورت جداگانه امکان‌پذیر است.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false