کاسه داغ تر از آش| ستاد امر به معروف اتوبوس گردشگران را توقیف کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
کاسه داغ تر از آش| ستاد امر به معروف اتوبوس گردشگران را توقیف کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر در یک اقدام قابل تامل و مشکوک شورای امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان جنوبی مصوبه ای را ابلاغ کردند که بر اساس آن هرگونه گردشگر اعم از ایرانی و غیر ایرانی در ایام وفات حضرت زهرا(س) و سایر ائمه حق ورود به شهر تاریخی و گردشگری طبس را ندارند.

در همین مورد روز چهارشنبه پاسگاه انتظامی روستای جوخواه طبس از ورود حدود ۱۰ اتوبوس توریستی به شهرستان ممانعت کرد.

فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در واکنش به این اقدام گفته است: مصوبه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان درست انجام نشده چراکه در این مصوبه گردشگران می‌توانند وارد شهرستان شده و به زیارت و تفریح و گردش بپردازند و در هتل ها اقامت کنند و مطابق قانون هیچکس نمی تواند مانع ورود هموطنان به سایر نقاط کشور شود.

تصور می شود این ستاد این مصوبه را برای برهم زدن نظم عمومی و بازتاب رسانه ای بر علیه اسلام و کشور مصوب کرده چراکه رسانه های بیگانه با این خبر جمهوری اسلامی ایران را کشوری افراطی معرفی خواهند کرد. بی تدبیری در اقدام این ستاد باید از سوی نهادهای نظارتی قطعا پیگری شود. چند روزنامه نگار این اقدام ستاد امر به معروف را شباهت به اقدامات داعش تشبیه کرده اند که در این شرایط مهم کشور اینگونه ضربه می زنند. به جای اینکه آقایان تدبیرکنند تا گردشگران زیبایی های مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) را در حسینیه ها و تکیه ها و مساجد طبس مشاهده کنند مانع حضور آنها شدند.

به نظر شما این افراد که 4 صبح در پاسگاه پلیس از ورود آنها به شهر خودداری شده چه پیامی را در ذهن و خانواده های خود مخابره می کنند؟ واقعا مسئولان استانی خجالت نمی کشند؟

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false