چرا دختر فرمانده سابق ارتش ایران باید معاون بیمه حکمت باشد؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
چرا دختر فرمانده سابق ارتش ایران باید معاون بیمه حکمت باشد؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر نام فاطمه صالحی نخستین بار در جریان انتخابات پنجمین شورای شهر تهران رسانه ای شد. دختر سرلشکر صالحی فرمانده وقت کل ارتش که با شناسنامه مقابل رسانه ها قرارگرفت تا برای حضور در رقابت انتخاباتی شورای شهر تهران ثبت نام کند.

حالا نام او بعنوان یک آقازاده یا خانم زاده در لیست بازداشتی ها رسانه ای شده که او به سرعت آن را تکذیب کرده است اما این تکذیب موجب شد تا قوم خویشی او را وزیر کار هم بیشتر رسانه ای شود.

وقتی از او سوال شده شما در بیمه حکت که وابسته به ارتش است چه می کنید گفته است: در پنج ماه اول، نه تنها بیمه بلکه هیچ مبلغی به عنوان حق‌الزحمه دریافت نکردم‌ که اسناد و مدارک آن موجود است. کم کم شرکت بیمه شکل گرفت و ‌با جذب مدیران توانمند به درجه یک توانگری مالی رسیدیم و هم‌اکنون بنده در شرکت فقط به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع مشغول هستم که برایم باعث افتخار است شرکت را همانند کودکی رشد داده و سهم کوچکی ‌در پیشرفت این شرکت داشته‌ام.‌

گفته های صالحی طوری است که انگار الان باید مردم ایران مدیون ایشان باشند که معاون یک شرکت بیمه دولتی هستند و کلی زحمت کشیدند. شماره کارت هم اعلام کنید برای شما خدمات به نحوی جبران شود. سوال این است که چرا باید این آقازاده ها در این پست ها منصوب شوند؟ یعنی جوان با مدرک کارشناس ارشد و دکترا در حوزه بیمه و … نداریم؟ بر اساس چه گزینشی وارد این شرکت شدند؟ مدیون هستید تصور کنید سفارشی شده باشد.

اصلا شما بازداشت نشدید همه دروغ نوشتند … اما ببخشید شما پشت آن صندلی چگونه قرارگرفتید؟

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false