پیغام یک زندانی برای آقای رئیسی! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پیغام یک زندانی برای آقای رئیسی!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار آزاد نوشت: نامش آرش کرد زنگنه است که از زندانی در خوزستان با من تماس گرفت و گفت: سال 1390 در منطقه رامهرمز خوزستان همسایه خانه پدری هنگام ساخت خانه بدون مجوز 60متر از خانه پدری را هم تصاحب کرد. 3 سال کار شکایت طول کشید اما با تعجب حق را به همسایه متصرف دادند. تا اینکه متاسفانه در یک درگیری خونین برادرانم با اسلحه همسایه ها را به گلوله بستند و محکوم شدند.

من خودم را به تهران رساندم و دیداری با آقای رضویان رئیس دفتر وقت آقای محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه داشتم. تا اینکه دادستانی شهرستان رامهرمز تماس گرفت و گفتند خودم را معرفی کنم. با تعجب مشاهده کردم به اتهام معاونت در قتل دستگیر شده ام. و بدتر از همه اینکه اتهام محاربه را هم به من تفهیم اتهام کردند.

در نهایت با حکم دادگاه به 25 سال حبس محکوم شدم اما این رای درشعبه 16 دیوانعالی کشور نقض شد و پرونده به شعبه 2 دادگاه کیفری یک استان خوزستان رفت. امروز که با شما (سید هادی کسایی زاده) از زندان صحبت می کنم 3 سال است که پرونده در دادگاه مانده و هیچ اقدامی نشده است.

چرا در قانون کشورمان زمان بندی برای ارسال پرونده از دیوان به دادگاه نداریم؟ به خداقسم اگر 10 سال دیگر هم بگذرد هیچ کسی نمی گوید پرونده من چه شد؟ من حتی سند لازم را برای آزادی هم ارائه کردم اما توجهی به آن نشده است. این زندانی از رئیس قوه قضائیه خواست تا اولا برای یک بار پرونده او پیگیری شود. دوم اینکه این نقطه ضعف قانونی در پرونده های دارای نقض در دیوانعالی تنقیح شود تا زندانیان مانند او اینطور بلاتکلیف در زندان نمانند. به دلیل محدودیت هایی تماس با این زندانی ادامه پیدانکرد و خواسته های او را در این رسانه منتشر می کنیم تا رئیس قوه قضائیه دستور پیگیری صادر کنند. شاید این قانون هم تنقیح شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false