پاشیدن آب داخل ریه همراه با بوی تعفن در پزشکی قانونی کهریزک - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پاشیدن آب داخل ریه همراه با بوی تعفن در پزشکی قانونی کهریزک

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر مرکز پزشکی قانونی در کهریزک این روزها مقصد جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا است. اما این تمام داستان نیست. متاسفانه پزشکی قانونی استان تهران که همچنان در مورد ارائه خدمات به جان باختگان حادثه منا و هواپیمای اوکراینی از دولت طلبکار است و در پرداخت حقوق کارکنان خود مانده حالا دارد با حادثه جدید بیماری کرونا در کشور دست و پنجه نرم می کند.

پزشکان و کارکنان این مرکز آن دسته از جانباختگان مبتلا به ویروس کرونا را که مشکوک هستند به دستور قاضی باید معاینه کرده و تائیدیه مرگ بر اثر بیماری کرونا صادر کنند و این مستلزم کالبد شکافی اجساد است.

بر اساس این گزارش برخی از این اجساد در هنگام کالبد شکافی به دلیل آب جمع شده در ریه مبتلایان، با صحنه های ناخوشایندی برای پزشکان روبرو می شود به نحوی که آب داخل ریه پس از شکافتن جسد حتی پرتاب می شود که حاوی بوی تعفن هم هست.

شنیده شده هر پزشکی نمی تواند با این شرایط و حتی حقوق و دستمزدی که دریافت می کنند کار کنند و آنهایی که ماندند به نوعی ایثار می کنند.

کاش مجوزی صادر می شود تا بخشی از این تصاویر به مردم ایران نشان داده می شد تا بدانند این ویروس چه بر سر ریه می آورد و چگونه پزشکان تازه پس از فوت باید مرگ را تائید کنند. البته آن دسته از بیماران مبتلا که در بیمارستان و تحت نظر فوت می کنند در بیشتر موارد نیاز به ارسال به پزشکی قانونی ندارند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false