معرفی کتاب| «جامعه شناسی کودکان کار و خیابانی» منتشر شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
معرفی کتاب| «جامعه شناسی کودکان کار و خیابانی» منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر مهدی سلیمی نویسنده و محقق و کارشناس ارشد جامعه شناسی کتاب «جامعه شناسی کودکان کار و خیابانی» را به چاپ رساند.

سلیمی می گوید: پدیده کودکان کار و خیابانی به عنوان یکی از معضلات آسیب زای اجتماعی از دیرباز در سراسر جهان وجود داشته است. در سال های اخیر به دلایلی از جمله رشد اقتصادی ، فقدان ارزش های سنتی ، خشونت خانوادگی و آزارهای جنسی و روحی و روانی نیز افزایش یافته است.

بیشتر این کودکان خیابان را محل و جایگاهی برای امرار معاش و کسب درآمد و تلاش برای زنده ماندن و زندگی کردن خود انتخاب کرده اند. از این رو کتاب ( جامعه شناسی کودکان کار و خیابانی ) جدید ترین کتاب جامعه شناسی در این زمینه است که حاوی تعاریف ، جداول ، مدل ها، شیوه های ارتباط موثر و با تصاویر و مسا یلات کار و زندگی آنها است و در آن سعی شده است راهکارهای نوین ساماندهی کودکان کار و خیابانی با استفاده از ۳۴ کتاب منبع جامعه شناسی جهت بهره برداری کاربردی اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و مدیران و مددکاران اجتماعی ، شهرداری ها و بهزیستی و نهاد ها و ارگان ها و ادارات دولتی و جامعه خیرین و نیکوکاران و موسسات خصوصی و … ارائه شود.

این کتاب در ۲۰۴ صفحه از سوی انتشارات علوی روانه بازار کتاب شده و در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false