مشکل واردات برنج تمامی ندارد/ نامه نمایندگان مجلس به مقام معظم رهبری - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به سوال خود از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: سوال بنده درمورد واردات برنج های خارجی به ایران بود.  در ۷ ماهه نخست امسال ۱ میلیون تن برنج به کشور وارد شده و با آزاد شدن واردات برنج از آبان ۱ میلیون تن دیگر هم وارد می‌شود و تقریبا ۱ میلیون تن هم قاچاقی وارد می شود بنابراین مجموعا ۳ ملیون تن برنج وارد می‌شود.

بر اساس این خبر، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز کشور به واردات برنج حدود ۴۰۰ هزار تن است و البته می توان این میزان را هم در داخل تولید کرد و واردات بی رویه برنج باعث می‌شود تا کشاورزان زمین‌های خود را تغییر کاربری دهند.

لاهوتی تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی در جلسه اخیر کمیسیون کشاورزی حاضر شد و درمورد سوال بنده توضیحاتی را ارائه نمود و پاسخ وزیر این بود که بنده حرف‌های شما را قبول دارم و می‌پذیرم اما درمورد واردات برنج تحت فشار آقای جهانگیری هستم.  نمایندگان استان‌های شمالی در حال تنظیم نامه‌ای به رهبری هستند تا حضور ایشان برسند و مشکلات را برای ایشان بازگو کنند.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: در حالی که وزیر راهکار و پاسخ قانع کننده‌ای در زمینه واردات برنج ارائه نکند استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را در مجلس با قوت بررسی می‌کنیم.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false