فوتبال دولتی پیشرفت نمی‌کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، جواد زرینچه اظهار کرد: از فوتبالی که دولتی اداره می‌شود نباید انتظار پیشرفت داشت. بیشتر تیم های لیگ برتری دولتی هستند و مشکلات مالی فراوان دارند.

بر اساس این خبر، وی گفت: متاسفانه هر مدیری که برکنار می‌شود بدهی زیادی باقی می گذارد و بازیکنانی هستند که سالها از فوتبال خداحافظی کرده اند و هنوز از باشگاه ها طلب دارند.

کاپیتان پیشین استقلال تصریح کرد:  از نظر فنی پیشرفت داشته ایم چرا که سرمربی تیم ملی هر زمانی که بخواهد می تواند بازیکنان جدیدی را برای تیم ایران جذب کند.

زرینجه گفت: بازیکنان ایرانی تکنیک بالایی دارند و می توانند آینده فوتبال ایران را تضمین نمایند در حالی که به دلیل نبود امکانات استعدادهای آنها از بین می رود.

به گزارش جامعه خبر، وی تاکید کرد: مدتهاست پدیده ای در فوتبال خود ندیده ایم و فوتبالیستی نداریم که بتواند تماشاگر را به خاطر بازی زیبایش به ورزشگاه بیاورد. امروزه تیم ها تنها بدنبال آوردن بازیکنان اسم و رسم دار هستند تا از طریق آنها به قهرمانی برسند.  بجز پرسپولیس استقلال و تراکتور هم نتایج قابل قبولی کسب کردند و بر سر نایب قهرمانی لیگ شانزدهم رقابت می کنند.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false