عکس| گران ترین زمین تهران علفزار بنیاد مستضعفان شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
عکس| گران ترین زمین تهران علفزار بنیاد مستضعفان شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار با انتشار عکسی از ستاد مرکزی بنیاد مستضعفان کشور نوشت: این عکس تلخ است بسیار تلخ … این مکان زمین بسیار مرغوبی در تپه های عباس آباد تهران است که امروز صندلی ریاست فتاح روی آن میخکوب شده است.

بنیاد مستضعفان امروز در زمینه‌های مختلفی چون خدمات انتشارات، تولید انرژی الکتریکی، خدمات جهانگردی، حمل‌ونقل، سرمایه‌گذاری، خدمات بیمه و بانکداری، پیمانکاری عمومی، تجارت و بازرگانی فعالیت می‌کند و امروز مالکیت ۱۸۹ شرکت را در اختیار دارد که برای نمونه می‌توان به بانک سینا، بنیاد علوی و شرکت نفت بهران و شرکت زمزم، پارک ارم، اشاره کرد.

یکی از اهداف اصلی این بنیاد که در اساسنامه آن نوشته شده کمک به رفع استضعاف و محرومیت مناطق محروم و افزایش توانمندی برای ارتقای سطح زندگی مادی، معنوی و فرهنگی
مستضعفان و محرومان جامعه است. در حالی که تهران جزو استان های محروم کشور محسوب می شود و در بخش های مختلف اعم از بهداشت و درمان، کلاس درس و مکان های فرهنگی و ورزشی به خصوص برای قشر نیازمند نیاز دارد اما بنیاد مستضعفان همچنان دوست دارد علفزارهایش در قلب تهران رها شود.

وقتی اسناد و مدارک و آثار تاریخی تهران و کشور رو به نابودی است ماموریت این بنیاد چگونه تعریف می شود؟ در ماموریت بنیاد آمده است: حفظ اشياء، اسناد و مدارك تاريخی و بهره برداري از آنها در جهت رشد فرهنگي كشور … آیا محقق شده است؟ آیا حمایت از خیریه ها و امور خیر در استان تهران محقق شده است؟ پس چرا در تهران همچنان برخی شهروندان سوء تغذیه دارند؟ فقط به اسامی شرکت های متعلق به این بنیاد نگاه کنید که چه قدرت و سرمایه بزرگی دارند که برای خودش یک کشور و غول اقتصادی محسوب می شود.

 

شرکت های متعلق به بنیاد مستضعفان کشور

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false