سلامت روان دانش‌آموزان ایرانی محک می‌خورد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،  مسعود شکوهی اظهار کرد: در حال حاضر همه دانش آموزان متوسطه اول دارای پرونده الکترونیک مشاوره هستند اما چون همه مدارس دوره ابتدایی و متوسطه دوم مشاور ندارند هنوز پرونده الکترونیک برایشان تشکیل نشده اما با فراهم شدن زیرساخت‌ها در فازهای آینده از بدو ورود فرد به دبستان برای آنها پرونده الکترونیک ایجاد می شود.

بر اساس این خبر، مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر همه دانش آموزان متوسطه اول باید به مشاور مدرسه خود مراجعه نموده و نام کاربری و رمز عبورشان به سامانه moshavereh.medu.ir را دریافت نمایند. دانش آموزان باید فعالیت‌هایی را در سامانه انجام و در آزمون هایی شرکت کنند. همچنین عملکرد تحصیلی دانش آموزان هم در این سامانه درج می‌شود. برخی اختلالات و مشکلات نیازمند دریافت مشاوره در این سامانه ثبت می گردد البته اطلاعات محرمانه است و در اختیار شخص دیگری قرار نمی‌گیرد.

شکوهی تاکید کرد: برای همه دانش‌آموزان در پایه هفتم و هشتم آزمون سلامت روان برگزار می‌کنیم و از این طریق دانش آموزانی که به کار مشاوره‌ای نیاز دارند را شناسایی کرده و به آنها کمک می‌کنیم. یک هفته پس از آزمون نتایج در پرونده الکترونیک و سامانه مربوط بر حسب سطوح مختلف تعریف شده در مدرسه و آموزش و پرورش بارگذاری می‌شود.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول درمورد زمان برگزاری آزمون سلامت روان دانش آموزان در سال تحصیلی جاری گفت: در سال جاری سامانه با تاخیر راه اندازی شد و تا پایان بهمن ماه آزمون رغبت و توانایی و سلامت روان را برگزار و نتایج در اسفند و یک هفته پس از شرکت دانش آموزان در آزمون در هر منطقه اعلام می‌گردد.

پارسینه

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false