سرمربی تیم ملی‌ والیبال: قولی برای پیروزی در هر مسابقه نمی دهم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، کولاکوویچ با اشاره به مسابقات لیگ ملت های والیبال گفت: دور اول تمرینات را در تهران خواهیم داشت، چون فکر می‌کنم شرایط در اینجا برای تمرینات مناسب است. سپس دو بازی دوستانه با صربستان خواهیم داشت. در ادامه راه خود رقابت های بسیار مهم قهرمانی جهان را داریم که در آینده برای آن هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد گروه دوم بازیکنان که به اردوی تیم ملی اضافه می شوند، گفت: تعدادی از بازیکنان باتجربه نیاز به استراحت بیشتری داشتند. آنها پیش از این در خدمت تیم ملی و تیم باشگاهی خود بودند. خوشحالم که این بازیکنان باتجربه بدون مصدومیت به اردوی تیم ملی خواهند آمد.

وی درمورد اهداف تیم ملی در مسابقات لیگ ملت های والیبال عنوان کرد: ما آروزها و رویاهای بسیار بزرگی داریم که آنها را دنبال خواهیم کرد. باید والیبالی اندازه نام ایران از خود به نمایش بگذاریم و تا آخرین لحظه بجنگیم. غیر از ۲ لژیونر ما یعنی عبادی پور و معنوی نژاد سایر بازیکنان فرصت خوبی دارند تا آماده شوند. من قولی برای پیروزی در هر مسابقه نمی دهم، اما قول می دهم که برای پیروزی بسیار تلاش کنیم.

فارس

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false