دستگیری خانم خبرنگار در مترو ولیعصر تهران! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، ساعت 13 روز یکشنبه مدیرمسئول یکی از سایت های خبری کشور در حال عبور از زیر گذر چهار راه ولیعصر و مترو بود که متوجه می شود بخشی از مسیر تردد شهروندان مسدود شده و از مردم می خواهند از لابلای نرده های خیابان عبور کنند.

این بانوی خبرنگار به پیمانکاران مترو می گوید بخشی از نرده ها را باز کنید تا تراکم کمتر شود که در پاسخ می گویند ربطی به ما ندارد به شهرداری بگوئید. در این میان برخی از شهروندان در اعتراض وارد این گفتگو شده و به گفته پیمانکار و حراست مترو فحاشی می کند و یکی از مامورین مترو این شهروند را شروع به ضرب و شتم می کند. خانم خبرنگار از این رخداد فیلم می گیرد که دوربین او از سوی فرد کارمند مترو سرقت شده و او را به سمت پایگاه پلیس می برند.

پلیس از کارمندان مترو می خواهد شکایت و گزارش خود را تنظیم کنند و گزارش بر هم زدن نظم عمومی مترو تنظیم و خانم خبرنگار و کارمندان مترو به کلانتری هدایت می شوند.

خانم خبرنگار در گفتگو با جامعه خبر می گوید: من به چشم خودم دیدم دارند مردم را کتک می زنند و می خواستند من را به همان اتاق ببرند که قبول نکردند. حالا فهمیدند خبرنگار هستم باز هم می گویند مهم نیست هیچ غلطی نمی توانی انجام دهی؟

در نهایت برای اینکه پرونده ای تشکیل نشود هر دو طرف قرار گذاشتند رضایت دهند تا به دادسرا نرود اما پلیس اصرار داشت پرونده را قضایی کند. بالاخره پرونده به کلانتری جامی رفت و همانجا طرفین رضایت دادند و خانم خبرنگار قول داد فیلم را منتشر نکند.

نکته جالب اینکه چهاراره ولیعصر یعنی همان زیر گذر در روز شاهد بسیاری از این کتک کاری هاست و پلیس و حراست هرگونه فیلم و عکس از سوی خبرنگاران را ممنوع اعلام کردند.

وکیل این خانم خبرنگار با حضور در مترو گفت: موکل من جرمی مرتکب نشده و فقط فیلم با موبایل گرفته اما شما اینقدر بزرگش کرده اید چرا برای قوه قضائیه پرونده درست می کنید. اما پلیس گفت ما وظیفه خودمان را انجام می دهیم.

نکته دیگر اینکه در این حادثه هیچ نماینده ای از روابط عمومی مترو و شهرداری حضور نداشته و شنیده شد که وارد این قضیه نمی شوند و کلا حضور خبرنگار در مترو غیرقانونی است!

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false