دادگاه ویژه روحانیت «کسایی زاده» را به 30 ضربه شلاق محکوم کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
دادگاه ویژه روحانیت «کسایی زاده» را به 30 ضربه شلاق محکوم کرد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر دادگاه ویژه روحانیت سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار آزاد را به اتهام نقد به دولت و برخی شخصیت ها به 30 ضربه شلاق محکوم کرد.

این محکومیت در حالی است که کسایی زاده روحانی نیست و نباید در دادگاه ویژه روحانیت که علم و تخصصی در عرصه روزنامه نگاری و رسانه ندارند محاکمه شود. این روزنامه نگار پیش از این هم در این دادگاه پرونده داشته و مورد بازجویی قرارگرفته و با قرار آزاد است.

مبارزه با فساد مهمترین برنامه این روزنامه نگار است که دراین راه همکاران رسانه ای، شخصیت ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و حکومتی او را مورد نقد قرارداده و اقدام به تخریب و بایکوت او کرده اند.

خبرگزاری مهر نخستین رسانه ای بود که کسایی زاده را پس از 6 سال فعالیت و در حالی که این روزنامه نگار خبرنگار ارشد و برتر این رسانه بود را به دلیل قلمش اخراج کرد. کسایی زاده در حالی دبیر ارشد خبرگزاری موج بود که نقدهای او بر وزارت دادگستری و تعزیرا حکومتی موجب فیلتر شدن این خبرگزاری و تعطیلی این رسانه شد.

مسئولانی که ادعای مبارزه با فساد دارند و دستگاه قضا به هیچ عنوان از این روزنامه نگار حمایت نکرده و حتی اقدام به بازداشت در سلول انفرادی زندان اوین کردند و بازجوها از او خواستند از این حرفه خارج شود. اما کسایی زاده همچنان در حرفه خبرنگاری فعالیت می کند. با این حال اتهاماتی با شهادت دروغ و ساختگی علیه او موجب شد تا یک سال حبس برای او در پرونده ثبت شود.

عوامل قوه قضائیه و حوزه ریاست و مرکز رسانه دستگاه قضا از منتقدان اصلی این روزنامه نگار هستند و او را با وجود 8 سال فعالیت حرفه ای در حوزه قضایی و حقوقی کشور به جلسات سخنگوی قوه قضائیه ممنوع الورود کردند.

 

رزومه و سوابق سید هادی کسایی زاده| روزنامه نگار

رای هیات منصفه صادر شد| جزئیات رسیدگی به پرونده «سید هادی کسایی زاده» در دادگاه مطبوعات

«کسایی زاده» و گزارشی که رئیس اتحادیه میوه و تره بار را خانه نشین کرد!

ماه عسل؛ جزئیات شکایت سازمان زندانهای کشور از «سید هادی کسایی زاده»

عکس/ ننه طاهره؛ شیرین ترین گزارش خبری «سید هادی کسایی زاده»

ماجرای مصاحبه «خبرنگار واشنگتن پست» با سید هادی کسایی زاده

تیترهایی که سردبیر «صدای اصلاحات» را خانه نشین کرد

 

true
true
true
true
  1. سینا

    تو خودت از همه فاسد تری مرتیکه کلاش

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false