خیانت۲۰۰ هزار میلیاردی زنگنه و ابتکار - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خیانت۲۰۰ هزار میلیاردی زنگنه و ابتکار

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر فرهاد احمدی گفته است: اگر مردم ایران به یاد داشته باشند ما جشن خودکفایی بنزین را با شادی و سرور برگزار کردیم. به ما گفتند این بنزین ها آلوده است و کمیسیون اصل ۹۰ وارد شد و گفتند این بازی رسانه ای بوده و به هیچ عنوان آلوده نیست.

همین جوسازی رسانه ای موجب شد با اینکه بنزین داشتیم ۸ میلیارد دلار (۲۰۰ هزار میلیارد تومان) به دلار امروز بنزین وارد کنیم. یعنی این ۸ میلیارد دلار ارز از کشور ما خارج شده است و امروز این مشکلات رخ داده است. با این پول می توانستیم ۲ پالایشگاه مانند خلیج فارس در کشور ایجاد کنیم.

وقتی وزیرنفت بعنوان بالاترین مقام وزارت نفت و سرکار خانم معصومه ابتکار هر دو تاکید بر آلوده بودن بنزین ها داشتند. در حالی که باید بر اساس گزارش کارشناسی سخن می گفتند. آیا این خسارت است یا نه؟ این اظهارات در حالی است که معصومه ابتکار در تیرماه ۱۳۹۳ اعلام کرد: همان‌موقع در شورای شهر از شهرداری تهران خواستیم مستقل از دولت آزمایشاتی را انجام دهد. ترکیب بنزن بسیار خطرناک و سرطان‌زاست و هر کسی کمترین اطلاع از مواد خطرناک داشته باشد، می‌داند استنشاق بنزن می‌تواند سرطان خون را به‌خصوص در کودکان افزایش دهد.

ما نگرانی را دیدیم و خواستار اطلاعات تکمیلی شدیم. با آزمایشات و اطلاعات تکمیلی آن گزارش‌های اولیه تائید شد و ما با مکاتباتی این مساله را مطرح کردیم. نمایندگان دولت در شورای شهر این قضیه را کاملا انکار می‌کردند و از سوی دولت هم دائما این مطلب در رسانه‌ها تکذیب می‌شد درصورتی که اندازه‌گیری ما این مطلب را تائید می‌کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false