حضور مویرگی قوم و خویش «ربیعی» در وزارت کار - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
حضور مویرگی قوم و خویش «ربیعی» در وزارت کار

به گزار ش پایگاه خبری جامعه خبر| م. ر.  از نزدیکان وزیر سابق شنیده شده مشغول جابجایی پست در نهادهای زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است؟ حسن زنوزی مدیر عامل شرکت پیچک ( از شرکت های تابعه هلدینگ صبا جهاد متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری) که از رفقای او در شرکت مذکور بود، با توصیه م.ر. به آقای فخراله مولایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صبا جهاد، هم اکنون (با حفظ سمت مدیرعاملی شرکت پیچک) با سمت معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی در شرکت صبا جهاد مشغول فعالیت است و با تفویض اختیار از آقای مولایی اختیارات ویژه برای هر نوع تصمیم سازی و تصمیم گیری در شرکت صباجهاد و صنایع شیر ایران – پگاه را دارد.

بهتر است  وزیر سابق حداقل از نزدیکان خود طرح سوال نماید که چه قول قراری از حسن زنوزی گرفتند که آقای رومی (مدیر عامل سابق هلدینگ غذایی) را تحمیل کرده اند و هم اکنون چه قول و قراری با آقای مولایی داشتند که باوجود عملکرد بسیار ضعیف در شرکت پیچک (صورت های مالی پیچک در دوران مدیریت ایشان گواه است) ارتقای سمت به او داده و در جایگاه معاون اقتصادی و برنامه ریزی هلدینگ صبا جهاد بدون هیچگونه بازدهی مناسبی مشغول به کار شده است.

از نکات جالب توجه در مجموعه هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی و داروئی این موضوع است که آقای مولایی مدیرعامل دو شغله برای فرار از دست قانون و ضرب الاجل وزیر کار، استعفای خود را تسلیم آقای تقی زاده کرده اما عملا هر دو میز مدیریتی در هلدینگ و شرکت توسعه ملی را در اختیار دارد و همچنان مشغول عزل و نصب های فرمایشی برای شرکت های هلدینگ و صنایع شیر ایران است و بدون هیچ شناختی  و تنها با داشتن معرف صاحب منصب، حکم صادر می کند.

نزدیک ترین نمونه مصداقی آن تحمیل مدیر عامل جدید بازار گستر منطقه سه به اقای دکتر حسینی، مدیرعامل پگاه  است … با این شرایط چطور میتوان از دکتر حسینی مدیر تحصیل کرده، دانشگاهی و با انگیزه، توقع کار درست اقتصادی داشت؟ آیا مدیرعامل این هلدینگ صندوق بازنشستگی کشوری  آن هم با صفت برند ملی مدیریت! در این چند ماهِ بدون حضور جز عزل و نصب، عملکرد دیگری هم داشته؟ با وجود چنین شرایطی در هلدینگ صبا جهاد آیا اقای مولایی بدون هیچ گونه برنامه ای و صرفا از طریق منصوبان خود در شرکت می تواند بر صبا جهاد و مجموعه عظیم صنایع شیر  مدیریت لازم را داشته باشد؟

بد نیست دکترشریعتمداری، آقای تقی زاده و سایر مدعیان پاسداری از حقوق بازنشستگان در راستای اعمال سیاست شفاف سازی یک نفر را مسئول پرسش تنها یک سوال از آقای مولایی کنند که چطور و با چه انگیزه ای با وجود استعفای خودش، یک مدیر عامل با ضعیف ترین عملکرد در همه هلدینگ و تمام دوران عمر طولانی شرکت پیچک که در سطور بالا معرفی شد را هم اکنون با تفویض اختیار به عنوان نماینده مدیر عامل هلدینگ قرار داده است تا برای مجموعه عظیم صنایع شیر با بیش از 30 شرکت  و سایر شرکت های صباجهاد سیاست گذاری و راهبری کند؟

لطفا این سوال خبرنگار و نقد این رسانه را پاسخ دهید …

true
true
true
true
  1. رضا علوی

    تخلفات فراوانی در این مطلب هست لطفاً شماره تلفن بگذارید تا تماس بگیرم اگر قانع نشدید از طریق قانونی پیگیری میکنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false