توضیح «قاضی پور» درباره کتک کاری با خبرنگار؛ به من ظلم شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، نادر قاضي‌پور در اين برنامه در مورد ضرب‌وشتم خبرنگار روزنامه ايران يا به قول مجري «نوازش» خبرنگار ايران توضيحاتي داد.

هفتم شهريور ماه سال گذشته بود که قاضي‌پور خبرنگار روزنامه ايران را به دليل سؤالش در مورد فراکسيون مناطق ترک‌نشين مورد ضرب‌وشتم قرار داد. پس از آن بود که خبرنگار ايران از او به هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان شکايت کرد.

«احسان بداغي» خبرنگار روزنامه ايران هنوز پيگير شكايتش است. اما حالا پس از گذشت يک سال از اين ماجرا، صداوسيما تريبوني در اختيار اين نماينده گذاشت و او ادعاهايي به نفع خود مطرح کرد.

او مدعي شد: «آنجا به من ظلم شد؛ ايشان در رابطه با فراکسيون مناطق ترک‌نشين سؤال بدي از من کرد. من مي‌خواستم در بروم؛ ضبط را در دهان من مي‌زد. من مشکوک شدم گفتم ضبط را بده ببريم حراست، ببينيم شما کي هستيد؛ من که نمي‌شناختمش که. اين استقامت کرد و من با زور ضبط را از دستش گرفتم، بردم به حراست دادم، گفتم اين سؤالات تندي پرسيد، اين سؤالات اگر بيرون برود، برادران آذري‌زبان تحريک مي‌شوند. حقشان بود».

بر اساس این خبر، قاضي‌پور که در جريان بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي کابينه دوازدهم هم حاشيه‌ساز شده بود، در اين برنامه در مورد گلابي‌خوردنش در جلسه علني مجلس، مانند ضرب‌وشتم خبرنگار روزنامه ايران دفاع کرد.

به گزارش جامعه خبر، او که چند روز بعد از انتشار عکس‌هاي گلابي‌خوردنش در صحن مجلس شوراي اسلامي، عکاسان را «فضول» توصيف کرد، باز هم از همين واژه در توصيف عکاسان استفاده کرد.

روزنامه آفتاب یزد

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false