تور قوه قضائیه در هلال احمر ایران| فعلا رئیس سازمان تجهیزات پزشکی دستگیر شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تور قوه قضائیه در هلال احمر ایران| فعلا رئیس سازمان تجهیزات پزشکی دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر در حالی که روابط عمومی سازمان هلال احمر در واکنش به بازداشت علی فرجی رئیس سازمان تجهیزات پزشکی این سازمان این بازداشت را احضار عنوان کرده بود اما شواهد و نحوه حضور ضابطین  و حکم قضایی گویا این است که وی بازداشت شده است.

همچنین در حالی که در بیانیه روابط عمومی هلال احمر عنوان شده است این برخورد صرفا با واردات دارو گلوکانتیم مرتبط بوده است (موضوعی که پیش از این همین روابط عمومی از اساس تکذیب کرده بود) اما اطلاعات موثق حاکی از آن است که پای اتهامات سنگین مالی نیز در میان است.
 طبق اظهارات یک‌ منبع موثق این بازداشت‌ها ادامه‌دار خواهد بود و تعدادی دیگر از مدیران این سازمان را به زودی در معرض برخورد قرار خواهند گرفت.
چندی پیش حجه‌الاسلام معزی نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر عملکرد مالی این سازمان را نامطلوب توصیف کرده بود و بیان داشته بود هلال احمر به امداد و نجات نیاز دارد.
داوطلبان هلال احمر ایران برای دکتر پیوندی که از سوی حسین فریدون برادر رئیس جمهور حمایت می شود نوشتند: مدیران منصوب شما درسازمان تدارکات جان کارکنان را به لب رسانده وفضایی پرازتهمت وبدبینی را ایجاد کرده اند!
چه مفهومی دارد آقای دکترفرجی دستور به برگزاری جشنی با شکوه به بهانه عید غدیر با هزینه ای بالغ بریک میلیارد ریال بدهند وتمام مدیران جمعیت وسازمان های تابعه این نهاد را به ضیافتی دعوت کنند که هزینه اش خون دل کارکنان است!( البته قبل از دستگیری )
لطفا بروید ببینید تهیه بلیط استخرلاکچری صدف درملاصدرا تهران و برای 10 جلسه رقمی بالغ بر 1.5 میلیون تومان چطور و از کجا پرداخت شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false