تعداد پزشکان ارتوپد خانم روبه افزایش است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تعداد پزشکان ارتوپد خانم روبه افزایش است

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، طبق آمار ارائه شده، امروزه ۷۲٪ از بیماران برای کسب اطلاعات در زمینه مسائل درمانی و پزشکی ابتدا به سراغ اینترنت می‌روند و ۶۲٪ از آن‌ها نیز ترجیح می‌دهند از بررسی آنلاین برای یافتن پزشکان جدید استفاده کنند. بنابراین اگر پزشکان از دنیای گسترده اینترنت برای معرفی خود و ارائه نوبت آنلاین استفاده نکنند؛ به واقع میزان زیادی از مراجعه‌کنندگان حقیقی خود را از دست خواهند داد. از طرف دیگر مراجعه‌کنندگان نیز به کمک رزرو آنلاین وقت ویزیت خود، دیگر نیازی به مراجعه حضوری (با توجه به ترافیک موجود) یا منتظر ماندن برای آزاد شدن خط همیشه شلوغ مطب پزشکان ندارند. به خصوص اینکه می‌توانند بازه زمانی را انتخاب کنند که با برنامه زندگیشان تطابق دارد و به اجبار منشی مطب‌ها به آن‌ها تحمیل نشده است.

شاخه پزشکی ارتوپدی

ارتوپدی که شاخه‌ای از تخصص پزشکی است، بر روی روش‌های درمانی مشکلات سیستم عضلانی اسکلتی تمرکز دارد. این سیستم عضلات، استخوان‌ها، مفاصل، رباط‌ها و تاندون‌ها را شامل می‌شود. برخی از این مشکلات از بدو تولد وجود دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است در اثر آسیب‌دیدگی یا ساییدگی مربوط به سن رخ دهند. کلیه متخصصان ارتوپد برای دریافت مجوز پزشکی به منظور آغاز درمان این دسته از بیماری‌ها، باید دوره‌های گسترده‌ای را بگذرانند. با وجود اینکه ظرفیت یکسانی برای پذیرش خانم‌ها و آقایان در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی رشته ارتوپدی در نظر گرفته شده است؛ اما معمولا خانم‌های پزشک عمومی به دلیل باورهای منفی (مانند نیاز این رشته به قدرت بدنی بالا یا عدم امکان اختصاص زمان کافی برای لذت بردن از خانواده با شروع کار در این رشته)، کمبود فضای شغلی فارغ‌التحصیلان خانم این رشته، وجود موانع پذیرش در هیات علمی دانشگاه‌ها برای خانم‌های متخصص در این رشته، عدم استقبال درصد زیادی از دیگر خانم‌های پزشک و نبود اقبال عمومی برای آن؛ رشته ارتوپدی را برای تخصص خود انتخاب نمی‌کنند. اما خوشبختانه طی یک دهه گذشته، با پیشرفت‌های پزشکی و فراهم شدن زمینه استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای بیومکانیکی، تعداد پزشکان ارتوپد خانم در حال افزایش است.

 

پزشک خانم

خدمات سایت های رزرو آنلاین وقت قبلی برای رزرو دکتر ارتوپد خانم

با توجه به اینکه در حال حاضر در ایران بیش از ۸۰ درصد پزشکان متخصص ارتوپد از آقایان هستند، به همین دلیل ممکن است پیدا کردن یک پزشک متخصص ارتوپد خانم کار آسانی نباشد. در شرایطی که بسیاری از بیماران خانم، تمایل دارند روند درمان و حتی جراحی بیماری‌های عضلانی اسکلتی خود را تحت نظر یک دکتر ارتوپد خانم انجام دهند. اصلا نگران نباشید، زیرا سایت های زیادی در این زمینه به شما کمک می کنند. چرا که این وب سایت مدت زمان زیادی است که در حوزه رزرو آنلاین وقت قبلی از پزشکان متخصص شاخه‌های مختلف پزشکی فعالیت می‌کند.

علاوه بر وب سایت، امکان بهره‌مندی از این خدمات با دانلود اپلیکیشن این سایت ها نیز ممکن است که لینک دانلود آن در صفحه اصلی سایت ها و یا بازار موجود می‌باشد. این نوید را به شما می‌دهیم که اکثر پزشکان زیر مجموعه این پلتفرم، متبحر و خوشنام هستند و از بهترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند. شما می‌توانید پیش از رزو وقت قبلی با مشاهده سابقه اجرایی هر پزشک و دیگر اطلاعات ارائه شده، با دقت بیشتری این کار را انجام دهید.

یکی از نکته‌هایی که این وب سایت را از دیگر وب سایت‌های رزرو آنلاین وقت قبلی از پزشکان متمایز می‌کند؛ اهمیت رعایت مساله تکریم بیمار توسط پزشکان است. به گفته مدیر برخی از این سایت ها تیمشان در حال جمع‌آوری بانک اطلاعاتی دقیقی از شیوه برخورد پزشکان زیر مجموعه خود با بیماران است؛ تا به کمک فرآیند رضایت‌سنجی بتواند هم به بیماران و هم به پزشکان کمک کند. از نظر بسیاری از پزشکان، به خصوص پزشکان ارتوپد خانم که احتمالا در مقایسه با پزشکان ارتوپد آقا مراجعین کمتری دارند، حتی این مزیت می‌تواند به افزایش درآمد مطب آن‌ها نیز کمک کند. پس شما میتوانید برای گرفتن نوبت برای پزشک ارتوپد خانم در اینجا وارد شوید.چرا که وقتی از زبان بیماران با نقاط قوت و ضعف خود آگاه شوند؛ می‌توانند با حرکت در جهت تقویت یا اصلاح آن‌ها، بهترین شرایط را برای آن‌ها فراهم کنند و مراجعه‌کنندگان خود را از دست ندهند.

نحوه رزرو آنلاین وقت قبلی دکتر ارتوپد خانم به صورت آنلاین

برای رزرو دکتر ارتوپد خانم از سایت های رزرو آنلاین و یا اپلیکیشن آنها، فقط کافیست که از لیست تخصص‌ها به بخش ارتوپدی مراجعه کنید و در آنجا گزینه دکتر ارتوپد خانم را انتخاب کنید. سپس در صفحه ارائه شده، از میان پزشکان خانم یک نفر را با کلیک کردن بر روی گزینه “رزرو وقت قبلی” در نظر بگیرید. برای ادامه مراحل باید مشخصات خود را وارد نمایید و طبق جدول زمانی ارائه شده، بازه زمانی مناسب خود را برای ویزیت انتخاب کنید. آدرس و شماره تماس پزشکان در کنار نام آن‌ها موجود می‌باشد. توصیه می‌کنیم اگر خانم هستید؛ از میان پزشکان ارتوپد، پزشکان خانم را انتخاب کنید تا بتوانید زمینه روند درمان راحت‌تر و بهتری را برای خود فراهم کنید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false