برگزاری کارگاه آموزش ترویج فرهنگ استفاده از انرژی های تجدید پذیر در منطقه یک تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
برگزاری کارگاه آموزش ترویج فرهنگ استفاده از انرژی های تجدید پذیر در منطقه یک تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر آسیه اقدسی، مدیر اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری منطقه یک از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه جهت ترویج فرهنگ استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در مرکز تحقیقات انرژی های تجدیدپذیر جهت دانش آموزان دبیرستان دخترانه قائم ناحیه ۱۰ خبر داد.

بر اساس این گزارش تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه قائم(عج) در روز شنبه ۹۷/۱۲/۱۸ به مدت ۲ ساعت در کارگاه آموزشی که در مرکز تحقیقات و آموزش انرژیهای تجدیدپذیر برگزار شد شرکت نمودند.
با توجه به اطلاع رسانی های مستمر شهرداری منطقه یک در رابطه با ترویج و چگونگی استفاده از انرژی های پاک به جای سوخت های فسیلی، دانش آموزان دبیرستان دخترانه قائم(عج) ناحیه ۱۰ منطقه ۱ در دوره آموزشی یک روزه که به منظور ترویج فرهنگ استفاده از انرژی های تجدیدپذیر با موضوعات آشنایی کاربردی با انرژی های خورشیدی و باد در نمایشگاه دائمی تجهیزات انرژی های پاک در مرکز تحقیقات انرژی های تجدید پذیر ترتیب داده شد حضور یافتند.

در ادامه نیز از تجهیزات نمایشگاه دائمی این مرکز بازدید به عمل آمده و روش های مختلف بهره مندی از انرژیهای پاک آموزش داده شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false