برخورد زشت و درگیری و بازداشت پدر شهید قبل از سخنرانی علی لاریجانی! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
برخورد زشت و درگیری و بازداشت پدر شهید قبل از سخنرانی علی لاریجانی!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر یکی از خبرنگاران تهرانی نوشت: دوشنبه هفته‌ای که گذشت در همایش اقوام غرب استان تهران در شهرقدس به دلیل حضور لاریجانی رئیس مجلس فضای همایش کاملا امنیتی بود. ساعتی مانده به شروع همایش مرد مسنی رفت و روی یکی از صندلی های ردیف اول که جایگاه مسئولین بود نشست.
این خبرنگار گفت: یکی از نیروهای حفاظتی مجلس از این مرد خواست که از روی صندلی بلند شود اما وی بلند نشد و بین او و نیروی حفاظتی بگو مگویی دَر گرفت که نیروهای حفاظتی با وضعیت بسیار بدی آن مرد مسن را از سالن همایش خارج کردند.
همزمان با این اتفاق مدیر پایگاه خبری نگین نیوز که به عنوان خبرنگار در این همایش حضور داشت از قسمت هایی از این برخورد فیلم گرفت که نیروهای حفاظتی متوجه فیلمبرداری وی شدند و به یکباره به سمت وی حمله ور شدند و به زور گوشی موبایل و کارت شناسایی وی را بردند و سپس به اجبار با حذف فیلم و گرفتن تعهد کتبی که در آینده به هر دلیلی فیلم منتشر شود باید پاسخگو باشد!
گوشی موبایل و کارت شناسایی وی را پس دادند! در این حین متوجه شدیم آن مرد مسن پدر شهید بوده است!. حتی وی به نیروهای حفاظتی گفته بود پدر شهید است`! بعدا او را در اتاقی برده و بازداشت کردند و بعد مراسم هم آزاد شد.
جالت‌تر آنکه خبرنگاران محلی غرب استان تهران (نگین خبر) که در محل همایش حاضر بودند چشمان خود را به روی این اتفاق بستند و حتی از روی صندلی های خود بلند نشدند چه رسد به تهیه مستندات خبری، گویا آمده بودند که به‌به و چه‌چه مسئولین را برای انجام رپورتاژ خبری گزارش کنند!!

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false